Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana hayırlı yolculuklar..........ale::silent:
Teşekkür ederim Süleyman. MSN den de selam vermişsin ama salondaydım, geç gördüm.
Yine durgunluk çöktü bana. Gözlerinin içine baksan ağlarım. Nolur sen kendine iyi bak.
Bir yanım gitmek istemiyor bu şehirden, bir yanım ise; gitmem gerektiğini söylüyor ...
Son düzenleme: