[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgelmişsiniz bakalım. Erkek erkeğe güzel bir ortam yaratmışsınız, afferim :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
yok yahu bayanda vardı da fotoğraflara çıkmak istemedi :D ama ben yinede bi kaç kareye aldım hihi =) yarın koyarız görürsünüz.gelmeyenler çatlasın hıh!
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
merve de ünlü oldu bu arada herkes bi bayan gördüm sanki dio tweety edasında haha =))))))) bi dahaki toplantıya da çağırcam;gel mervecim MT'nin şaklabanı:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hişt dedikodu yapmayın. Bayanlara iyi davranın da üye olsunlar, toplantılara katılsınlar :cherry:

Aksi taktirde ben yapayalnız kalıyorum. Süleyman göndermiyor toplantılara :salut:

dermişimmm :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Arkadaşlar bu kımıl zararlısı mete_hanı kaale almamanızı reca ediyorum benim olmadığım vakitlerde aleyhimde atıp tutuyormuş onun birkaç fotosunu koyayımda füreği yakından inceleyin


mete_han = fürek


8fphqpv.png


822vh21.jpg


cimg2619small5al.jpg


pandametevp5.jpg


070116073625cd8.jpg



070116073140nq0.jpg


6atxowo.jpg


devamı gelecek
...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
abavvv metehan abi bunlar ne böleee.bariz dumur oldum seni yanlış tanımışız :D :D muhattap olmayalım bi daha :p :p şaka şaka hehe :p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yatmak lazım artık dimi:cherry:Yeterince yorucu bi gündü zaten...Herkese iyi geceler yada günaydın...Öyle bişi işte:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Yatmak lazım artık dimi:cherry:Yeterince yorucu bi gündü zaten...Herkese iyi geceler yada günaydın...Öyle bişi işte:mrgreen:

yatmak lazım da...ya adama huzur batıyorsa ben gibi:p Merhaba Esk. MT gecenin bu saatinde uyuyanlara iyi uykular bol pireli geceler:p,uyumayanlara ööle bişiler diliyorum işte:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ben yatıyorum artıkın hadin güneş doğduğunda yatağınızadan tebessüm ile uyanabilmeniz ümidiyle...umarsız bir çocuk gibi:)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
neredeyse toplantıdaki kimseyi tanımıyorum :pale:
sezonu açar açmaz motosikletimle ordayım inşallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst