Selam Eskişehir. Toplantı güzel geçmişe benziyor :cat:
yok yahu bayanda vardı da fotoğraflara çıkmak istemediama ben yinede bi kaç kareye aldım hihi =) yarın koyarız görürsünüz.gelmeyenler çatlasın hıh!
işte topik, açıldı, http://www.motosiklet.net/forum/fot...ma-mi-olurmus-bulusmasi-nin-fotograflari.html
biyrun biyrunnn![]()
yok yahu bayanda vardı da fotoğraflara çıkmak istemediama ben yinede bi kaç kareye aldım hihi =)
Evet evet yeni topikte bir bayan gördüm sanki![]()
merve de ünlü oldu bu arada herkes bi bayan gördüm sanki dio tweety edasında haha =))))))) bi dahaki toplantıya da çağırcam;gel mervecim MT'nin şaklabanı![]()
Yatmak lazım artık dimi:cherry:Yeterince yorucu bi gündü zaten...Herkese iyi geceler yada günaydın...Öyle bişi işte:mrgreen:
Saat 04:15 , Eskisehir Otogar'dan selamlar.![]()