[Eskişehir - MT]

Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
Durmuş abi o kadar da hoş bi hava yoktu ya:pale:Bugün bende çıktım saat 2 civarı ama üşüdüm geri geldim hemen:mrgreen:Neyse herkese iyi geceler bu gece erken yatıcam:rendeer:

sen bundan sonra erken yat artık.yorumlarınıda kendine sakla...ona buna laf yetiştiricem diye kendini paralama boşuna.
kendi kendine kahraman olucaksan o başka tabii...
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
bu topik kirletmek değil akşamdan akşama hal hatır sormaktır muhabbettir katılan laf atan her arkadaşımıza açıktır ve topiği ayakta ve canlı tutmakdadır hiç yoktan 2. sayfaya düşürmüyor daha sonra 2 sayfalara kadar düşimüşüz die yakınıyoruz
bakarsanız topiği sürekli takip eden bi kaç kişi var onlarıda soğutup uzaklaştırıyorsunuz
msn telefon telgraf mektup hiç önemli değil

madem ortak bir konu bulalım tabii her ne kadar ortak olan tek yönümüz motor kullanmamızsa konuşalım ona göre haftada 1 sefer girip bu yorumu yapmak pek yakışı kalmıyor
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bende diyorum ki akşamdan akşama hal hatırını motosiklet sitesinde ki bi forumdan mı sormak uygun düşüyor?
gir msn ine ister hal hatır sor,çok özlediysen kameranı aç ne biliim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topiği ayakta ve canlı tutmakdadır hiç yoktan 2. sayfaya düşürmüyor daha sonra 2 sayfalara kadar düşimüşüz die yakınıyoruz
bakarsanız topiği sürekli takip eden bi kaç kişi var onlarıda soğutup uzaklaştırıyorsunuz

Meslektaşım birincisi sayfa 1 de yer alsa ne olur 2 de yer alsa ne olur?
Ne eksilir ki? Hiçbir şey. Önceden de duymuştum bunu.
Bu düşüncede olan tek sen değilsin yani :cat:

Ama 1. sayfada gözükeceğiz diye hırs yapmaya gerek yok :p

İkincisi de soğumak için bahane arayan ne olursa olsun forumdan soğur.
Hepimiz aklı başında insanlarız. Yahya abimi tanır mısın bilmem ama eskiden
diyorum ya gece yarısı yazar da yazardık buraya. Sonra topik temizlendi ....
Bir sürü anılarımızın yazılı olduğu sayfalar gitti. Ben kişisel sorunlar yaşadım.
Gruptan ayrıldım ama sonuç ... Yine buradayım. Eskişehir MT ile beraberim.......... :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
muratcım çok haklısın ortak bir konu bulamıyorumki yazayım hep iki kişi dolduruyor sayfaları önemli bir duyuru olduğu zaman bile 3 saat girmesem göremiyorum sayfa dolmuş yenisi açılmış oluyor tamam çok güzel ilgi ama özel kişisel için msn daha cazip herkez için Saygılar:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben BBADAY nickli garagtersizi yakalıcam bi yerde...bana bi adres verirmisiniz nerde oturur bu zavallı...

dün bir videoda adımı anıp gömücem onu falan dedi bizzat duydum ...Bora yeğenim yakalarsam benzeticem seni hormonlu şişko patdis...O salondaki kankalarınada ayarı vericem merak etme...:bounce:


msn erkeği BBADAY...
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
aman gözünüzü seveyim boz dağda araba ittirmek kolay bişey değil helede volkan ve faruk kardeşlerimin yaptığı gibi içindekiler oturmaya devam ederse hem görmedinizmi fotograflardada görüldüğü gibi kı...mız çıktı ofsayta düşürdüler birde fotoğrafla belgelendirip ölümsüzleştirdiler:(
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
aman gözünüzü seveyim boz dağda araba ittirmek kolay bişey değil helede volkan ve faruk kardeşlerimin yaptığı gibi içindekiler oturmaya devam ederse hem görmedinizmi fotograflardada görüldüğü gibi kı...mız çıktı ofsayta düşürdüler birde fotoğrafla belgelendirip ölümsüzleştirdiler:(

Gökhan abi özel msj kutuna bi bak derim :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
Evet evet tamm driftlikk :) ben bu sefer arabyla gelilirim :) nası olsa itttirmeye adam bol :cat:

aman gözünüzü seveyim boz dağda araba ittirmek kolay bişey değil helede volkan ve faruk kardeşlerimin yaptığı gibi içindekiler oturmaya devam ederse hem görmedinizmi fotograflardada görüldüğü gibi kı...mız çıktı ofsayta düşürdüler birde fotoğrafla belgelendirip ölümsüzleştirdiler:(

aaaaa.... çokk ayıppp. msn den görüşsenize bunları arkadaşlar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dışarda manyak kar varrrr endurocuların dağlarda video larını görmek isteriz :p

Eskişehirde kar mı var :cyclopsan

Ayyy çok romantik desene :p

aaaaa.... çokk ayıppp. msn den görüşsenize bunları arkadaşlar..

Hamit gözünden kaçmamış, hemen olayları bağlamışsın birbirine :cherry:

Gökhan abi özel msj kutuna bi bak derim :p

Sanırım msn alıp verme durumu var bu özel mesajda :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
Hamit gözünden kaçmamış, hemen olayları bağlamışsın birbirine :cherry:

basit şeyler bunlar Aytaç, bence abartmaya gerek yok, ben kendi adıma çoğu zaman zevkle takip ediyorum bu topicteki geyikleri ki bu msn uyarısı sadece bir kaç arkadaşın yazışmasından sonra yapılmış gibi, çokta iyi biliyorumki bütün arkadaşlar burda sık sık geyik yapıp, birbirleri ile atışıyor, şakalaşıyorlar değil mi? hatta bazı arkadaşlar sadece birbirleri ile atışmak için topicte görünüyorlar.

ama bir konuda haklısın, bencede insanları topic in gerilere düşmesi soğutmaz burdan. fakat bu tip davranışlar soğutur, küstürür.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Var ama veren yok :salut: :)

Ayyy kıyamam ben sana :salut:

ama bir konuda haklısın, bencede insanları topic in gerilere düşmesi soğutmaz burdan. fakat bu tip davranışlar soğutur, küstürür.

Mesela video paylaşıldı. Çoğu kişinin yorum yapabileceği bir konu.
Ama bazen görüyoruz ki muhabbet bazen iki kişilik sohbete dönüyor.
Aslında bu tartışma epey göreceli ama kim ne yorum yaparsa yapsın
kimse soğumamalı bu ortamdan :cat: Sonuç ne olursa olsun kararım bu :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
Ayyy kıyamam ben sana :salut:



Mesela video paylaşıldı. Çoğu kişinin yorum yapabileceği bir konu.
Ama bazen görüyoruz ki muhabbet bazen iki kişilik sohbete dönüyor.
Aslında bu tartışma epey göreceli ama kim ne yorum yaparsa yapsın
kimse soğumamalı bu ortamdan :cat: Sonuç ne olursa olsun kararım bu :cherry:

video konusununda kim ne yorum yapsın ki, zaten neredeyse bütün üyeler o videoda canlı canlı içindeydiler Aytaç...:mrgreen:
neredeyse o etkinliğe katılamayan yok. gidemeyen biri olarak ben kendi yorumumu yaptım mesala ama giden ve o ortamı paylaşan biri ya teşekkür eder yada geyik yapar video hakkında:wiinkk:

hem yaz gelio, şurda 1.5 ay sonra martla açıyoruz sezonu(en azından ben o zaman açacağım:mrgreen:). o zamanda eminim arkadaşlar topicteki durgunluktan bahsedecekler. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ben BBADAY nickli garagtersizi yakalıcam bi yerde...bana bi adres verirmisiniz nerde oturur bu zavallı...

dün bir videoda adımı anıp gömücem onu falan dedi bizzat duydum ...Bora yeğenim yakalarsam benzeticem seni hormonlu şişko patdis...O salondaki kankalarınada ayarı vericem merak etme...:bounce:


msn erkeği BBADAY...

Yawriiim eskişehe gelcekmiş bekle ben istanbula gelecem 4. leventmi ney işte orada seni bulacam kimbilir belki fuara veya fuardanda yakın bi tarihe :p la cep numaramı veriyom kaydet

555 838 46 83

sapıklık neyim yapma baq füreklik edip :mrgreen:

bu arada fuar tam olarak ne zamndı bilen varmı arkadaşlar??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
video konusununda kim ne yorum yapsın ki, zaten neredeyse bütün üyeler o videoda canlı canlı içindeydiler Aytaç...:mrgreen:
o zamanda eminim arkadaşlar topicteki durgunluktan bahsedecekler. :)

ben sadece ortak bir konu diye videoyu örnek vermiştim :cat:

durgunluk olmaması yine bizlere bağlı. geziler hakkında falan ortak bir şeyler elbet bulunur :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst