topiği ayakta ve canlı tutmakdadır hiç yoktan 2. sayfaya düşürmüyor daha sonra 2 sayfalara kadar düşimüşüz die yakınıyoruz
bakarsanız topiği sürekli takip eden bi kaç kişi var onlarıda soğutup uzaklaştırıyorsunuz
Meslektaşım birincisi sayfa 1 de yer alsa ne olur 2 de yer alsa ne olur?
Ne eksilir ki? Hiçbir şey. Önceden de duymuştum bunu.
Bu düşüncede olan tek sen değilsin yani :cat:
Ama 1. sayfada gözükeceğiz diye hırs yapmaya gerek yok
İkincisi de soğumak için bahane arayan ne olursa olsun forumdan soğur.
Hepimiz aklı başında insanlarız. Yahya abimi tanır mısın bilmem ama eskiden
diyorum ya gece yarısı yazar da yazardık buraya. Sonra topik temizlendi ....
Bir sürü anılarımızın yazılı olduğu sayfalar gitti. Ben kişisel sorunlar yaşadım.
Gruptan ayrıldım ama sonuç ... Yine buradayım. Eskişehir MT ile beraberim.......... :cat: