- Katılım
- 27 Ağu 2007
- Mesajlar
- 299
millet uyuyomusunuz bu saatte ya ayıptır
:farao:
millet uyuyomusunuz bu saatte ya ayıptır
:farao:
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
viper_1, just_hmz_26
Arkadaşlar bu aktiflik konusu daha önce de gündeme gelmişti.
Hava şartları, kapalı olan motosiklet sezonu, okul ve iş durumları, ; bizleri bir araya getirmek ve aktiviteler için yeterince engel oluyor.
Yeni gelen arkadaşlar maalesef bu aktif sezonu yakalayamadı. Bu sebeple yaşanan durgunluk, kalıcıymış gibi bir ortam yarattı.
Diye düşünüyorum... :cat:
Yeni sezonda, yüzlerce konser, binlerce piknik ve milyonlarca kontör bizleri bekliyor... :mrgreen:
bunu anlatamadım bi türlü bora abir:
ama bunu anlatmak için de kendimi burada paralayacak değilim..
kim nasıl isterse anlasın walla:farao:
bilen biliyo..
arkadasım değerli abicim bundan önceleri çıkıyorduk desen daha hoş bir cevap olurdu ,,, siz üye olmadan önce deyince siz geldiniz gurubun tadı kaçtı kimse çıkmıyor gibi bir anlam geliyor bunu demek istedik neyse olur boyle vakalar bozulmasın aralar
şampiyon kokoreçin karşısında demirkazık var oda kiralıyoz ohh mis gibi jakuzide var hakan bana ben hakana :mrgreen: aman yanlış anlamayın kese yapıyoz demek istedim 10 numara mekan bide ruslar olsa tam süper olacak![]()
sendur ama sen der haftaya hafta sonu daga cıkıyoruz sırf senınle gorucem senı ozaman ve meydan okuyorum sana dagda yarısalım konusmak yok bundan sonra ıcraat var gorucez XT yı zuhahahaha