[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
kese haaaa
koptum vallaa:p:p:p:p:p:p:p

eyyy vurdum duymaz insan bi laf attık nesee:pr:
herkese ii gecelerrr
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
cümleten ıyı geceler sabah 9 dan berı ayaktayım pil bitti bir yarın mesai var :pr::pr::pr::pr::pr::pr::salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Ya dün amma muhabbet kaçırmışım ben ya:pr:Sabah 5 e kadar macromedia,easy flash ve your uninstaller indiemekle uğraştım bakamadım hiç gece ya:pale:Sanırım biraz sonra motoru çıkartıp biraz turlayacağım canım sıkıldı...Bugün ingilizce kursunada gitmedim sıkılıyorum evde ya :pale:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
headhunter251, just_hmz_26

Ne misafirperveriz dime:p volkan abii sen de kaçmışın hemen.Hamza benim canımda çıkmak istiyor ama yerler buz olduğundan arka sıkıyor biraz:)bence sende çıkma,hem ayaz hem buz.olmadık zamanda iş alma başına...:wiinkk:

Herkese iyi günler olsun...:bounce:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Arkadaşlar bu aktiflik konusu daha önce de gündeme gelmişti.

Hava şartları, kapalı olan motosiklet sezonu, okul ve iş durumları, ; bizleri bir araya getirmek ve aktiviteler için yeterince engel oluyor.

Yeni gelen arkadaşlar maalesef bu aktif sezonu yakalayamadı. Bu sebeple yaşanan durgunluk, kalıcıymış gibi bir ortam yarattı.

Diye düşünüyorum... :cat:

Yeni sezonda, yüzlerce konser, binlerce piknik ve milyonlarca kontör bizleri bekliyor... :mrgreen:

helal sana volkan. böle sakin konuşsalar olcak :)

bunu anlatamadım bi türlü bora abi:pr:
ama bunu anlatmak için de kendimi burada paralayacak değilim..
kim nasıl isterse anlasın walla:farao:
bilen biliyo..

tamam murat kardeşim. mesele kapandı dimi :)

arkadasım değerli abicim bundan önceleri çıkıyorduk desen daha hoş bir cevap olurdu ,,, siz üye olmadan önce deyince siz geldiniz gurubun tadı kaçtı kimse çıkmıyor gibi bir anlam geliyor bunu demek istedik neyse olur boyle vakalar bozulmasın aralar

bozulmasın tabi. şunun şurasında kaç kişiyiz zaten. toplasan 10tane aynı nick burda geri kaanı yone yok.

şampiyon kokoreçin karşısında demirkazık var oda kiralıyoz ohh mis gibi jakuzide var hakan bana ben hakana :mrgreen: aman yanlış anlamayın kese yapıyoz demek istedim 10 numara mekan bide ruslar olsa tam süper olacak :p

abi sen de çok şey istiyon hee. rusları da bn buluveriyim :)
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Ya benım yazasım gelmiyo buralara...alınmayın hüsnü kuruntu yapmayında artık muhabbet fln sıkıyor ya muhabbet edilicekse telefonda yada yüz yüze edilmeli böyle siteyle uraşılmıyor bulan zaten birbirini buluyo aktif değiliz die bişi yok:)
eskişehirtuning e takılcm bn ya:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ben çıkıyom dışarı. az turluycam. sıkıntı bstı otur otur. kızılcıklı yaparım.carreforu yaparım koçtaş son nokta da espar. :) çantalı rokko görürseniz aha o benim işte. :bounce: yollarda görüşmk üzere . kazasız sürüşler arkadaşlar.:wiinkk:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hacım o motorun km'siyle oynamışlardır büyük ihtimalle yada kazalıdır.değilse fiyat uygun yani..
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
sendur ama sen der haftaya hafta sonu daga cıkıyoruz sırf senınle gorucem senı ozaman ve meydan okuyorum sana dagda yarısalım konusmak yok bundan sonra ıcraat var gorucez XT yı zuhahahaha

arkadaşlar, kimi yolda kimi dagda kimi bilgisayar başında herkes motorcu.

hafta sonu tam karar vermedik büyük ihtimalle pazar günü, hava durumu bizim için önemlidegil. mutalıptarafda arazide bi kapışalım diyoruz. bize katılmak isteyen arkadaşlarla cuma günü haberleşiriz. artık kimi arbayla kimi motorla farketmez, ama çamur ve soguk olacagı garanti gibi. isterseniz mangalda yapabiliriz.
endurocu oldugunu iddia edenlerden biri motorsuz gelecekse hiç gelmesin daha iyi :cherry:

herkese saygılar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst