[Eskişehir - MT]

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
sayın arkadaşlar&abilerim ve çok kıymetli misafir okurlarımız:p
nasılsınız hayat umarım umduğunuz çizgide ilerliyordur.bu ara çok yoğun tempolu yaşıyorum sabah evden 7 de çıkıp akşam 7 de anca girebiliyorum eve:mrgreen:havalar iyice soğuyor artıkın,aman yollara dikkat.insanlar yürümekte zorlanırken;zevk için bile olsa motosiklet üzerindeki görevli veya sivil arkadaşlara burdan şans diliyorum,Allah kolaylık versin...:cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Dayanamıyorummmmmm:pr:Motoru yarın çıkarıtıcam tekrar sanırım:mrgreen:Beş dakika gezip geri sokacam garaja:queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
just_hmz_26

Nerelerdesiniz ya?Motorlarla birlikte sizde mi garajlara çekildiniz:mrgreen:Eskişehir MT Elleri görelim sesleri duyalım hadiiiii....:p
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
73
bu ne kardeşim böle kış gelince bi sıkıntı basıyo insanı. motora binemeyince kafayı yiyecek gibi oluyor insan :salut:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ben çektim motoru kızağaa sinan abimi kutluyorumm ::alkiis::::alkiis::::alkiis:: bu havada,,motorla çıktı geldii, tf ciler bu akşam dışardaydıkk,,



yaa arkadaşlar bu sitede benim msj yaz yazdığım saat 20:52 olarak gözküyor ama saat 21:52 bunu nasıl düzeltçemm ,, ya siz hangi ayarı kullanıyorsunuz,,
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
sayın arkadaşlar&abilerim ve çok kıymetli misafir okurlarımız:p
nasılsınız hayat umarım umduğunuz çizgide ilerliyordur.bu ara çok yoğun tempolu yaşıyorum sabah evden 7 de çıkıp akşam 7 de anca girebiliyorum eve:mrgreen:havalar iyice soğuyor artıkın,aman yollara dikkat.insanlar yürümekte zorlanırken;zevk için bile olsa motosiklet üzerindeki görevli veya sivil arkadaşlara burdan şans diliyorum,Allah kolaylık versin...:cat:

eyvallah ahmet kardeşim sağolasın. benden de sana iyi günler bol güneşli günler :):):)

ben çektim motoru kızağaa sinan abimi kutluyorumm ::alkiis::::alkiis::::alkiis:: bu havada,,motorla çıktı geldii, tf ciler bu akşam dışardaydıkk,,
yaa arkadaşlar bu sitede benim msj yaz yazdığım saat 20:52 olarak gözküyor ama saat 21:52 bunu nasıl düzeltçemm ,, ya siz hangi ayarı kullanıyorsunuz,,

öyle valla. deri yeleği giydikten sonra içime soğuk vız gelir.bi de arka fren donmasa. :pr: 60dan fazla süratle sürekli gidince fren donuyor. yarın garaja ateş yakcam eritcem motorun heryerini. neyi var neyi yok erisin aksın. zaten gözümüz hava durumlarında hergün. motoru tam paketlemem yandır.şimdilik battaniye halı idare ediyoz :) :bounce::bounce::bounce:

motoru böyle buz tutan varmı :pale::pale: ona rağmen tek marşta alıyo sabahları garibim. :)

s368yv5.jpg


s369rq2.jpg


s370ip1.jpg
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
şöyle düzgün bi kar yağmadı be.xt yi sokayım boylu boyuna...nasılsınız beyler görüşmeyeli...herşey yolunda sanırım....haa...

sendur ama sen der haftaya hafta sonu daga cıkıyoruz sırf senınle gorucem senı ozaman ve meydan okuyorum sana dagda yarısalım konusmak yok bundan sonra ıcraat var gorucez XT yı zuhahahaha
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
sendur ama sen der haftaya hafta sonu daga cıkıyoruz sırf senınle gorucem senı ozaman ve meydan okuyorum sana dagda yarısalım konusmak yok bundan sonra ıcraat var gorucez XT yı zuhahahaha

len bi rahat durun be emre oturun evde ıccacık.soba varsa koy üstüne kestaneleri. :p uyma ismail'e sen deli o deli.:p:mrgreen::mrgreen:

hee aklıma geldiği iyi oldu bak. bi kestane işi yapsak ? varmı öle alet edevatı olan ? mangalda oluruki? :silent:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
türkiye mt gurupları böyle toplantılar yapıp eğleniyor bizim mt yazın bile ortalıklarda yokki kışın olsun herkes çekilmiş bir kenara durmuş ben ersın sınan abı hamza takılıyoz sadece gelin buluşalım eskişehir degıl dünya motorlu gurup gorsun yazın yapsak daha ıyı olur ama az once bır haber okudumgizli buzlanmayı farketmeyen eleman 30 mt suruklenmıs allah tan bir şey olmamış yanı suda var kı motorlarla cıkmamız şart degıl
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
türkiye mt gurupları böyle toplantılar yapıp eğleniyor bizim mt yazın bile ortalıklarda yokki kışın olsun herkes çekilmiş bir kenara durmuş ben ersın sınan abı hamza takılıyoz sadece gelin buluşalım eskişehir degıl dünya motorlu gurup gorsun yazın yapsak daha ıyı olur ama az once bır haber okudumgizli buzlanmayı farketmeyen eleman 30 mt suruklenmıs allah tan bir şey olmamış yanı suda var kı motorlarla cıkmamız şart degıl


siz üye olmadan önce buluşuyoduk yaz kış farketmiyodu ama herhalde sonra herkes işe güce okula daldı..yani hep böyle değildi buralar..
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
biz üye olunca daha aktif olduyduk bi aralar dimi murat. hatta senle de tanışmıştık hocanın yerin önünde bi de volkanın doğum gününde.volkan demişti hatta bilimum 150-250-500 cbf serisi diye hatırladınmı :) paso birileri denk geliyodu çarşılada filan. ama dediğin gibi kış şartları. normaldir...

buluşmalara engel biz gibi algılandı sandım da bi an için kusura bakma murat hacım :)
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi akşamlar eskişehir mt ne var ne yok bursadan selamlar hepinize bu sefer motorsuz ama :):mrgreen::queen::queen::queen:

akşam mesajı geç gördüm arkadaşlar an bi karar değişikliği beni buraya attı ama çok kalıcı değilim dönerim yarın birgün

tabii ya bi kestane kebab...
ama acele cvp............. aceleeeeeeeeeeeeee

selam ve saygılarla....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
iyi akşamlar eskişehir mt ne var ne yok bursadan selamlar hepinize bu sefer motorsuz ama :):mrgreen::queen::queen::queen:

akşam mesajı geç gördüm arkadaşlar an bi karar değişikliği beni buraya attı ama çok kalıcı değilim dönerim yarın birgün

tabii ya bi kestane kebab...
ama acele cvp............. aceleeeeeeeeeeeeee

selam ve saygılarla....



hacim cevap beklıyoruz işte motor bakıyon mu hıc orda
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
siz üye olmadan önce buluşuyoduk yaz kış farketmiyodu ama herhalde sonra herkes işe güce okula daldı..yani hep böyle değildi buralar..

arkadasım sız uye olmadan once yazmıssın yanlıs olmus sız geldınız gurup bozuldu anlamı cıkıyor hee eger ıstemıyosanız soyleyın mt ye de gırmeyelım

sen hacım deme. benim lafım o::evil::::pala::::pokey:::)

det lee eskişehir li adamın cumlesının baslangıcıdır
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst