- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
sayın arkadaşlar&abilerim ve çok kıymetli misafir okurlarımız
nasılsınız hayat umarım umduğunuz çizgide ilerliyordur.bu ara çok yoğun tempolu yaşıyorum sabah evden 7 de çıkıp akşam 7 de anca girebiliyorum eve:mrgreen:havalar iyice soğuyor artıkın,aman yollara dikkat.insanlar yürümekte zorlanırken;zevk için bile olsa motosiklet üzerindeki görevli veya sivil arkadaşlara burdan şans diliyorum,Allah kolaylık versin...:cat:
nasılsınız hayat umarım umduğunuz çizgide ilerliyordur.bu ara çok yoğun tempolu yaşıyorum sabah evden 7 de çıkıp akşam 7 de anca girebiliyorum eve:mrgreen:havalar iyice soğuyor artıkın,aman yollara dikkat.insanlar yürümekte zorlanırken;zevk için bile olsa motosiklet üzerindeki görevli veya sivil arkadaşlara burdan şans diliyorum,Allah kolaylık versin...:cat: