[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Offffffffff kestane harbi on numara olurdu ya...Napsak acaba...

Bu arada Durmuş abi hayırdır Bursa falan???Yaa evde otur otur canım sıkıldı hatta sıkıntıdan bugün uğramadığım ingilizce kursuna bile gittim:cherry:Boş duracağıma ders dinlerim dedim:)Motorda yok ama yarın güneşi bi göreyim anında çıkartacam:)

Eray yanlış anlaşılma olmuştur bence öle bişe demek istememiştir Murat abi...Gecenin biri olmuş gerilmeyelim...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
hayırdır arkadaşlar gece gece ne bu gerginlik yaw

evvelden bayağı aktif olduğu aşikardır eskişehir mt nin ama siz üye olmadan önce biz aktifdik die başlanırsa cümleye galiba bi rahatsızlık verdik anlamı çıkar

tanımıyorum ama murat kardeşimizde bu lafı böyle söylemek istememiştir bi yanlış anlaşlma olmuştur ve tabii kide düşüncesini istediği gibi belirtmek en doğal hakkıdır

yani bi yanlış anlaşılmadır bu uzun lafın kısası son üye olanların gruba bir zarar verdiğini sanmıyorum

ama tabii serbest kürsü
herkes düşüncesini dilediği gibi açıklamakta serbest

ya iş alanını değiştiriyorum bi de motoru yaza doğru büyütmeyi düşünüyorum onun için görüşmeye geldim hem eski dostları ziyaret....

kestane işi ne bi bakayım yarın hesaplı bulursam burdan 5 10 kilo alır gelirim kebab yaparız karda bozdağ eteklerinde

neden olmasın dimi

tabi mangalda yanmışken hazır ziyan etmemek lazım ateşi (sucuk,ekmek...)

hele bi düşünelim hele bi geleyim ben

selam ve saygılarla...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
http://www.motosiklet.net/forum/gez...-3-enduro-1-cruiser-cross-yapmaya-gittik.html

aslında yukarıdaki sadece açtığımız 1 konu geçen kış hiç durmadan gezi düzenledik yerde 10cm kar varken dahi lapa lapakar altında gezdik ama bu sene murat arkadaşımızında dediği gibi herkes iş güç okul koşturmacasında sanırım

bunu anlatamadım bi türlü bora abi:pr:
ama bunu anlatmak için de kendimi burada paralayacak değilim..
kim nasıl isterse anlasın walla:farao:
bilen biliyo..
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
bende istiyorum motorla gezmeyi.ama bu aralar arabaylayım....
murat abi bende anlatamadım ama geçen sene bende motor yoktu.bizde faruğun motorla şahintepesine çıkar dururduk:p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
senin motor nerdeydi len hatırlayamadım:)
ama şahintepesi muhabbetlerinizi hatırlıyorum:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bunu anlatamadım bi türlü bora abi:pr:
ama bunu anlatmak için de kendimi burada paralayacak değilim..
kim nasıl isterse anlasın walla:farao:
bilen biliyo..



arkadasım değerli abicim bundan önceleri çıkıyorduk desen daha hoş bir cevap olurdu ,,, siz üye olmadan önce deyince siz geldiniz gurubun tadı kaçtı kimse çıkmıyor gibi bir anlam geliyor bunu demek istedik neyse olur boyle vakalar bozulmasın aralar
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
viper_1, umut_utu, mterayes26, muratd, GökhanYENİCELİ, bbaday, headhunter251, torento_1987

Arkadaşlar bu aktiflik konusu daha önce de gündeme gelmişti.

Hava şartları, kapalı olan motosiklet sezonu, okul ve iş durumları, ; bizleri bir araya getirmek ve aktiviteler için yeterince engel oluyor.

Yeni gelen arkadaşlar maalesef bu aktif sezonu yakalayamadı. Bu sebeple yaşanan durgunluk, kalıcıymış gibi bir ortam yarattı.

Diye düşünüyorum... :cat:

Yeni sezonda, yüzlerce konser, binlerce piknik ve milyonlarca kontör bizleri bekliyor... :mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
soğuk hiçbirşey ama buza çağre yok arkadaşlar:pr:

bak ne güzel hiç olmazsa burada birlikteyiz geç bile olsa
:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
allahın izniyle bu sene haziran ayı itibariyle gezilere katılacağım abim askerden geldiği gibi zaten dükkanı ona devredıp motorla tura cıkıcam bunu zaten daha onceden sıteye yazacam ısteyen yol arkadası olarak gelebılır pazar gunu dahıl çalısmak ınsanı bezdırıyor ben mart ayının 2. yarısında motoru cıkarmayı dusunuyorum yerde buz havada ayaz olmadığı sürece
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
aramızda kaşınanlar var galiba.onları havuzda görmek istrerizzzzzz....:p
anlayan anladı.ağır bi tabir olduysa affola.samimiyetimize sığınarak söledim.

murat abi:p:p

bi zmnlar bi de ozimiz vardı.... aldı motoru oda kayboldu.nerelerdesin looooooooo
ne zmn arasak işin var yeter beeee aaaaaa.bigün buluşamm
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
amanın zincir karda iii olurda buzda ne yapar vibrasyon masaj olur yawww:silent: bora abim bi ara takılam yaw bende özledim ya okey ya conter:cat:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
GökhanYENİCELİ' Alıntı:
amanın zincir karda iii olurda buzda ne yapar vibrasyon masaj olur yawww bora abim bi ara takılam yaw bende özledim ya okey ya conter

Gökhanım yapalım valla iyi olur counter yapsakda olur okey oynasakda maksat beraber vakit geçirmek yaşlandık artık motura binemiyoz kışları :)

bu arada facebook üyeleri barnak kaldırsın ekliyelim birbirimizi

aramızda kaşınanlar var galiba.onları havuzda görmek istrerizzzzzz....:p

merak etme sen sana gösterecem ben havuzu yarın hakanla hamama gitcez ama havuzu derin değil unutmadım daha sakarbaşında yaptıgını gözümde gözlük var diyom dinlemiyon haa hele aytaçı hiç demiyorum bile biz iş üstündeyiz çocuk suyun dibine batırmaya çalışıyo görecen sen görecen sabret ::eviiil::::eviiil::::eviiil::
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
murat dostum se motordanmı bahsettin cbf 500 ve zincir:silent: sen bence trasalp falan al:cat:

walla yapam ya maksat muhabbet hem yıldızada gideriz
:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
bora beyim hangi hamama gidionuz.isoyuda götürün kulunç olmuş her tarafı yazıktır:p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
murat dostum se motordanmı bahsettin cbf 500 ve zincir:silent: sen bence trasalp falan al:cat:

walla yapam ya maksat muhabbet hem yıldızada gideriz
:cherry:



araba araba:)
motorumu 2 aydan fazla bir süredir kullanmıyorum kış uykusuna yatırdım:queen:

motorda bilmemde arabada pek vibrasyonu hissetmiyorun:queen::queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bora beyim hangi hamama gidionuz.isoyuda götürün kulunç olmuş her tarafı yazıktır:p

şampiyon kokoreçin karşısında demirkazık var oda kiralıyoz ohh mis gibi jakuzide var hakan bana ben hakana :mrgreen: aman yanlış anlamayın kese yapıyoz demek istedim 10 numara mekan bide ruslar olsa tam süper olacak :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst