arkadasım sız uye olmadan once yazmıssın yanlıs olmus sız geldınız gurup bozuldu anlamı cıkıyor hee eger ıstemıyosanız soyleyın mt ye de gırmeyelım
eğer öyle bir düşüncem olsaydı bunu açıkça söyleyebilirdim merak etme:bounce:
arkadasım sız uye olmadan once yazmıssın yanlıs olmus sız geldınız gurup bozuldu anlamı cıkıyor hee eger ıstemıyosanız soyleyın mt ye de gırmeyelım
http://www.motosiklet.net/forum/gez...-3-enduro-1-cruiser-cross-yapmaya-gittik.html
aslında yukarıdaki sadece açtığımız 1 konu geçen kış hiç durmadan gezi düzenledik yerde 10cm kar varken dahi lapa lapakar altında gezdik ama bu sene murat arkadaşımızında dediği gibi herkes iş güç okul koşturmacasında sanırım
bunu anlatamadım bi türlü bora abir:
ama bunu anlatmak için de kendimi burada paralayacak değilim..
kim nasıl isterse anlasın walla:farao:
bilen biliyo..
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
viper_1, umut_utu, mterayes26, muratd, GökhanYENİCELİ, bbaday, headhunter251, torento_1987
soğuk hiçbirşey ama buza çağre yok arkadaşlarr:
bak ne güzel hiç olmazsa burada birlikteyiz geç bile olsa
:salut:
soğuk hiçbirşey ama buza çağre yok arkadaşlarr:
bak ne güzel hiç olmazsa burada birlikteyiz geç bile olsa
:salut:
GökhanYENİCELİ' Alıntı:amanın zincir karda iii olurda buzda ne yapar vibrasyon masaj olur yawww bora abim bi ara takılam yaw bende özledim ya okey ya conter
aramızda kaşınanlar var galiba.onları havuzda görmek istrerizzzzzz....![]()
murat dostum se motordanmı bahsettin cbf 500 ve zincir:silent: sen bence trasalp falan al:cat:
walla yapam ya maksat muhabbet hem yıldızada gideriz
:cherry:
bora beyim hangi hamama gidionuz.isoyuda götürün kulunç olmuş her tarafı yazıktır![]()