[Eskişehir - MT]

Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
Slm Esk mt ismail geç bakalım dalganı:pr: salı günü görüsürüz senle. sanada nokta koyarım o zaman yanından gecerken :phersey hazır yarın çıkıyor inşallah grenajları görmeni isterim.bu arada çatacık ormanına gidenler inşallah orda kaybolmamışsınızdır:queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
slm arkadaşlar.. biz geldik. sakarbaşından... otogar ın önünde slmlaştığımız volkan siz diniz dime . o. siz gelirken biz daha yeni gidiyorduk işte. fotoları eklicem birazdan .
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
evet gezi fotoları

benim ilk aşkım ( her yonden ) :p:cherry:





KANLIPINAR ŞEHİTLİĞİ




tam foto çekildiği esnada bi kahkaha koptu işte şekil (a)




kask çıkarır çıkarmaz foto çekersen böyle aydınım baygınım çıkarsın ahanda ben





dedikki kaç km yapcaz sıfırladık




istesen böyle poz veremezsın ( tamamen tesadüf )





sarışın renklı gozlulerın güneşe bakması o kadar zor ki yanımdakı ersinni akrabası melih




bizim kahrımızı çeken kırmızı aslanlar caracal bnm cbf 150 ersin in




ŞEHİTLİKTE slm duralım dedık bu adam bıde askerlı kyapacak ersinin sol ele bak nerde




sakaryabaşı selale




veeeeeeeeeee son



 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
volkan 700 km oldu bile. seni aveadan da ben çaldırdım.. benim de eray ında tel i var işte
biz eray la her gece hiç aksatmadan takılıoruz. hatta bazen eskişehir dar gelio da bozüyük e sıçradığımız oluyor :p .. sizleride beklerizzzz. :) görüşmek üzere .
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
şaka bi tarafa cüneytabicim.bilirsin takılırım ben sana..seni biraz gazlıyımda sende yaşar ustayı sıkıştırasın ki motoruna kavuş yanii.en büyüğümüz sensin sen aramızdaki son noktasın.biz başlarız yola sen noktayı koyarsın.hızlı adamsın vesselam..yeni yeni yüzler gelmiş mt ye hoşgeldiniz arkadaşlar.trafikte gördüğünüz mavi beyaz ve pata pata ses cıkarıpta arada bir kaldırımlarda gezen motor benim ahanda söylimm...
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
şaka bi tarafa cüneytabicim.bilirsin takılırım ben sana..seni biraz gazlıyımda sende yaşar ustayı sıkıştırasın ki motoruna kavuş yanii.en büyüğümüz sensin sen aramızdaki son noktasın.biz başlarız yola sen noktayı koyarsın.hızlı adamsın vesselam..yeni yeni yüzler gelmiş mt ye hoşgeldiniz arkadaşlar.trafikte gördüğünüz mavi beyaz ve pata pata ses cıkarıpta arada bir kaldırımlarda gezen motor benim ahanda söylimm...



biraz yağ kokusu aldım gibi ismail abim.

esk mt butaraflara beklioruz sizi choconut ile birlikte.haberiniz olsun.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar sizleri kumlaya bekliyoruz..şu anda umut bizde..hadi bi organizasyon yapında gelin..deniz,kum güneş..:) sizleri bekliyo..cüneyt abi yeni motorun hayırlı olsun bu arada,hem sende açmış olursun makinayı..herkese selamlar..
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
slm umut ne haber yarın motor çıkıyor motor komple revizyon oldu hersey yeni grenajlarda yeni en kısa sürede bursaya dogru gelecem inşallah yanınızada ugrarım kendine iyi bak
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
cüneyt abim motor süper olmuş eren abiden haberleri aldım piston gömlek yenilenmiş eskişehirin 1 numaralı 954 olucak bembeyazzz
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Slm motorize 26 arkadaşlarım abilerim bayadır bazı nedenlerden dolayı giremedim başta adsl problemi neyse aştık galiba sorunu inşallah hepiniz iyisinizdir



İsmail abi düğün yapmışsın Hayırlı uğurlu olsun abim :rendeer:


Cüneyt abi seninde motor hayırlı olsunn Kazasız belasız kullanman dileğiyle


Yeni gelen arkadaşlarda hoşgelmişler Bende süleyman kırmızı bi görülmedk bilinmedik motor varsa oda benim


İnş bundan sonra gezilere katılabilecem (vardiyada tutarsa)




Şimdilik Hoş Çakalın :bounce:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
slm arkadaşlar bu pazar sakarı ılıca kaplıcalarına gitmeyi düşünüyoruz..ben ,eray,sinan abi,, başka gelmek isteyen varsa bekleriz hep beraber gidelim. hem birlikte yol yapmış oluruz, hem tanışmış oluruz. saat 17:30 de yola çıkmayı düşünüyoruz.. buluşma yeri 17:30 da kanal 26 nın önü ...başka fikri olan varsa . yer konusunu değiştirebiliriz.:p görüşmek üzere. dasvidanya
[email protected] msn adresim
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
Selam Millet...

Bildiğiniz gibi 2 Eylül'de "MT-İstanbul" üyeleri ; Bursa'ya geliyor. Biz de davetliyiz.:wiinkk:
2 Eylül Pazar günü yapılacak ; "Bursa gezisi" için katılmak isteyenler lütfen bana bildirsin. Ona göre liste yapılacak...:cat:
Detaylı link : http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/35340-[-stanbul-mt]-2-eyl-l-2007-bursa-gezisi.html

---
volkan listeye benide ekle bi aksilik olmassa beraber gidelim

cüneyt abim motor süper olmuş eren abiden haberleri aldım piston gömlek yenilenmiş eskişehirin 1 numaralı 954 olucak bembeyazzz

faruk ve süleyman iyi dilekleriniz için sagolun inşallah beraber deneriz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst