[Eskişehir - MT]

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ohaaa... :cyclopsan

Abi ben çektim bu fotoyu... :cherry:

Ama şu anda elimdeki fotoda bile plaka kapalı.:queen:

Bu eleman nerden bulmuş :silent: :silent:
 

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
öncelikle motosikletin kaza yapma riski bir otomobilden %40 daha düsük (ama bazi arkadaslar sansini fazla zorluyor) senin gibi düsünen arkadaslar nasil bu siteye üye oluyorlar sasiriyorum.
sen belediye otobüsüne bin, hem kisin üsümezsin, hemsofor deneyimlidir emin ol.
ayrica o kazanin nasil oldugu suclunun kim oldugu aciklanmamis ve plakasiz, kasksiz cevre yolunda bir motosiklet.... kimsenin günahini almak istemem

tramvayda iyidir

tamam sende haklısın ama zar zor topladığı parayla mobilet alıp kendi kendine sürmeyi öğrenip trafiğe çıkıp canından olan ark. larımıza mani olmalıyız
diğer sürücüler motosikletleri arçtan saymıyolar ve en önemliside kask takmak zorumuza gidiyor:pr:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Arkadaşlar, öğrenci evi arıyorum. Ya da bana ev konusunda ortak olacak arkadaş arıyorum. Bıktım bu evden... :pr:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
ooooo isyan bayrakları dalgalanıyor....

volkan abi elimde 1 tane boş ew var şu anda tadilatı boyası badanası dewam edıyor..3+1 merkezi doğal gaz 185m2 doğalgazlı mutfakdada gaz var dul badanalı boyalı içerde ayakkabılık var...en önemsiz tarafı ise fiyatı 500 ytl cik tam öğrenci işi..:pr:bende sıkıldım ama yapcak bişi yok en güzeli gene kendi ewinde otur bencee
image009.jpg

yada biz elımızdeki parayla anca böyle bi ew buluruz
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Eskiden birkaç defa düşünmüştüm ama bu sefer iş ciddiyete bindi.

Üniv. açılsın mutlaka bulurum birilerini. İstemiyom burada durmak...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
arkadaşlar dikkat ettim de benim yazdığım yazılara hiç cvp veren yok,,,,katılırken aktif olman dileğiyle demişlerdi,,elimizden geldiğince aktif olmak istiyoruz,,gezmeye gidiyoruz sizleride çağırıyoruz,, ama hiç cvp yok.. bundan sonra forumlarda sadece takipçi olacağım ı bildirmek istedim
dasvidanya eskişehir mt...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar dikkat ettim de benim yazdığım yazılara hiç cvp veren yok,,,,katılırken aktif olman dileğiyle demişlerdi,,elimizden geldiğince aktif olmak istiyoruz,,gezmeye gidiyoruz sizleride çağırıyoruz,, ama hiç cvp yok.. bundan sonra forumlarda sadece takipçi olacağım ı bildirmek istedim
dasvidanya eskişehir mt...

aynen katılıyorum ersın kardes pazar gunu gelın dedık topıc actık ne gelen var ne okuyan heralde herkes yaptı bır gurup onla takılıyo neyse bız yıne mt eskısehıre dvm
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
arkadaşlar nerde toplanıyosunuz ? ben daha yeniyim pek beceremem böle şeyleri... ama tanışmak isterim valla... motosikletim ufaklık kalır yanınızda ama gidiyo gene hihii :D kanuni 150lik var bende de. rokko kırmızı... 26 (T)urbo(F)orce 266 güzel plaka dimi... :)
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
tamam sende haklısın ama zar zor topladığı parayla mobilet alıp kendi kendine sürmeyi öğrenip trafiğe çıkıp canından olan ark. larımıza mani olmalıyız
diğer sürücüler motosikletleri arçtan saymıyolar ve en önemliside kask takmak zorumuza gidiyor:pr:

sana motosiklet kullanmamani tavsiye ediyorum.bu düşüncelere sahipken kendini ve başkalarini riske atma, iyi aksamlar

arkadaslar ben makina ne kadar ne kadar edecek diye bakiyorum, istedigim parayi, uzak mesafeden veren az olur cünkü nakliye var bide
 
Son düzenleme:

M.K

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
29
sana motosiklet kullanmamani tavsiye ediyorum.bu düşüncelere sahipken kendini ve başkalarini riske atma, iyi aksamlar

arkadaslar ben makina ne kadar ne kadar edecek diye bakiyorum, istedigim parayi, uzak mesafeden veren az olur cünkü nakliye var bide

sana inat motosiklet kullanıcam 1 kişi öldü diye vazgeçmek yok ( aniden karar verdim motoru bırakmaya ama kazanın yanından geçince insanda acayip bi psikoloji kalıyo) hem kaskımıda takacam :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst