[Eskişehir - MT]

Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
motoru yaptındamı alcaktım SERVISTEN ??? bıraktıgımdan berı 50 kere soyledım alalım parcaları toplıyalım dıye... su yaptıgın yuzunden karakola gıtsem mahkemelık oluruz kaldıkı ruhsat sahıbı gıtmeyıde dusunuyo.haklıda adam...sen hala dalgasındasın ısın...

Ulan eren alem adamsın ya ne karakolu ** ya motoru bana bırakmadın hatta hiç getirmedinki :queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
ya arkadaşlar eray ın dükkana mal geldi. onları yükledik gidemedik.düğüne. yaa.. yarın da yokmuş sanırım düğün.. şimdiden hayırlı olsun diyelim... yarın biz eray la gidiyoruz. musaözüne.. gelmek isteyen olursa 18:30 da. adını hatırlayamadığım. garın önündeki çaybahçesinde buluşalım.. hem tanışmız oluruz.. herkesle ben viper 1 ile tanıştım .. sıra kalanlarda... :) görüşmek üzere ii geceler eskişehir....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
slm

arkadaslar caracalım 440 km de suan 340 km deyken 10 ytl lık benzın aldım 440 oldu 441 e yaklastı ve hala gıdıyo bu motor rodajda daha nasıl oluyo bu anlamadım motor 200 cc heralde 4 zamanlı olmanın avantajları

yarın 6-6:30 arasında torento(ersinle)musaozune gıdıyoruz ısteyen gelsın bulusalım beraber gıderız hem de tanısmıs oluruz garın onunde 6-6:30 arasında gelecek olan arkadaslarla bulusalım
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
ya arkadaşlar eray ın dükkana mal geldi. onları yükledik gidemedik.düğüne. yaa.. yarın da yokmuş sanırım düğün.. şimdiden hayırlı olsun diyelim... yarın biz eray la gidiyoruz. musaözüne.. gelmek isteyen olursa 18:30 da. adını hatırlayamadığım. garın önündeki çaybahçesinde buluşalım.. hem tanışmız oluruz.. herkesle ben viper 1 ile tanıştım .. sıra kalanlarda... :) görüşmek üzere ii geceler eskişehir....

yarın 6-6:30 arasında torento(ersinle)musaozune gıdıyoruz ısteyen gelsın bulusalım beraber gıderız hem de tanısmıs oluruz garın onunde 6-6:30 arasında gelecek olan arkadaslarla bulusalım

Evt. Pazar günü akşama birşey kalmayacağını söylediler. Tabi düğün olayları vakitli biterse , yorgun olmazsak katılmaya çalışacağız... :cat:

--- --- ---

Abi , 1024 kb bile şak diye UPLOAD yapıyor... :mrgreen:

--- --- --- -

İşte motorize gençlik...:mrgreen:

11082007298kr4.jpg


Kız evindeyiz...

11082007299so2.jpg


Mehmet , Umut'a ; MKE'nin faydalarından ve MKE'den nasıl yararlanırız? konusunda brifing veriyor... :queen:

11082007301ai2.jpg


İşte karşıınızda damat :mrgreen:... Ağızda paralar ortada kaşıkla dönüyor...:queen:

11082007307kj4.jpg


Damat ve Abisi karşılıklı oynuyolar...:cat::cat:

11082007308or9.jpg


İsmail dostum şimdiden hayırlı olsun. Allah mutlu , mesut etsin. Hep böyle yüzün gülsün inş. :):)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
http://youtube.com/watch?v=7eVgyWVxLGM izleyinde gülün bari biraz:p

o kaza neydi ole bee:cyclopsan

http://www.motordelisi.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=52188#989152

bu linki özellikle cüneyt abi için koyuyorum:p

• Yoldan kaynaklı kazaların oranı %2, hayvanların karıştığı kazaların oranı ise %1’dir.


• Koruma demirleri yaralanmaları önlemede etkili bir önlem değildir. Ayak bileğinin yaralanma sayısındaki azalma, alt bacak, diz ve üst bacak yaralanmalarının sayısının artmasıyla dengelenmektedirbuda volkan abime gelsin
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
istanbuldan sonra herzkeze selam
ismail abiyide başgöz ettdik sıra bende:p:cherry:
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
slm arkadaşlar.2 resimde bende var .onlarıda ekleyeyim dedim.nasip olursa bu öğlen yine buluup gelin almaya gidecez.

işte damadımız burda. dalyan gibi maşallah

Shot with N70-1 at 2007-08-12

işte buda diğer resim. mt hep beraber. ya volkan bu resimde umutu göremedim. tam olarak nerde bi işaretlermisin.sonra ben niye yoktum resimde falan demesin.sanki sağda biyerlerde bi parçası varmış gibi geldi bana:cherry:


Shot with N70-1 at 2007-08-12
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
herkese selamler,

ismail arkadasimiza ömür boyu ömür boyu mutluluklar dilerim


ayrica arazide gitmeye merakli delikanli motosiklet kullanicilariyla tanismak istiyorum.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
herkese selamler,

ismail arkadasimiza ömür boyu ömür boyu mutluluklar dilerim


ayrica arazide gitmeye merakli delikanli motosiklet kullanicilariyla tanismak istiyorum.

Gidelim mehmet unuttunuz herhalde çapırla bozdağın arazilerinde size toz yutturduğumu tatlı su crosscuları sizi :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Aaaaah Umut'cum ah.
Bi de o kadar poz verdiydik DAMAT CİGARASI'yla:queen:
Ben de kendi kendime diyorum berbat çıkmışım diye, abi hiç çıkmamaktan iyiymiş ona da şükür:p
Gerçi hiç çıkmamak demeyelim kulak kulaktır ama onun Umut'a ait bir organ olduğunu anlayabilmek gerek... dimi yani:bounce:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
ahmet saol kardeşim.
torpilleri hazırla çatıyı kökten uçuracaz:p
benim havalı tüfeğidemi getirsem acaba?:S
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
motosikletin kaza riski

öncelikle motosikletin kaza yapma riski bir otomobilden %40 daha düsük (ama bazi arkadaslar sansini fazla zorluyor) senin gibi düsünen arkadaslar nasil bu siteye üye oluyorlar sasiriyorum.
sen belediye otobüsüne bin, hem kisin üsümezsin, hemsofor deneyimlidir emin ol.
ayrica o kazanin nasil oldugu suclunun kim oldugu aciklanmamis ve plakasiz, kasksiz cevre yolunda bir motosiklet.... kimsenin günahini almak istemem

tramvayda iyidir
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
slm arkadaşlar biz musaözüne gittik... çok şükür sağ salim geldik.. ama diğer arkadaşlar gelmedi.. bizde erayla ikimiz gittik... fotolar hazzırlanıyor.. haftaya kütahya çıkarması yapmayı düşünüyoruz... yine saat 18:00 gibi... zaman yaklaştıkça netleşçek herşey....gelmek isteyen varsa burda haberleşiriz.. görüşmek dileğiyle.. iyi geceler
ismail abi ye de mutluluklar..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
musa özü turu

gezi öncesi birer çay içip hararet atalım dedık





evet motorcuyuz diyebilmenin baş şartı kasklarımız



ve karşınızda ben




ersinle tıkınmaya çalışırken




buda benim emektar caracalım



ersinde mubarek alıstı benım makıneye utanmasa al benim cbf 150 yi ver bunu bana dıcek:p





bardaktan içmek kesmeyince şişeyi dikiverdim




yolda daha cok maceralar yasadık ama elllerımız dolu oldugu için foto alamadık neyse haftaya daha ıyılerı ıle inş



motora yan heybe almayı dusunuyorum eskişehirde nerden temin edebılırız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst