- Katılım
- 24 Şub 2006
- Mesajlar
- 951
motoru yaptındamı alcaktım SERVISTEN ??? bıraktıgımdan berı 50 kere soyledım alalım parcaları toplıyalım dıye... su yaptıgın yuzunden karakola gıtsem mahkemelık oluruz kaldıkı ruhsat sahıbı gıtmeyıde dusunuyo.haklıda adam...sen hala dalgasındasın ısın...
Ulan eren alem adamsın ya ne karakolu ** ya motoru bana bırakmadın hatta hiç getirmedinki :queen::queen::queen:








