[Eskişehir - MT]

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Dağılın uleynn...:cyclopsan

Burası link sitesi mi kardeşim.. :p

Herkes bi link veriyo... :queen::mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
slm millet:)
Evet yaaaaaaaaaaa dün akşam harikaydı(özendirir gibi olmasın ama):cherry:
Cüneyt abiyle 200 basışımız ve benim o koca makinayı kullanışım:queen:...... aaaaah ah ne güzel dakikalardı.Akşam istasyondan ayrılırken içim burkuldu hiç inesim gelmiyodu 600F'in üstünden:salut:
Ama bana; unutamyacağım ve ilk kez yaşadığım bu güzel duyguları tattırdığı için Cüneyt abime çok çok teşekkür ediyorum:rendeer: Çok sağol abi,Motoruna sağlık:cat:
Volkan abimin dediği gibi dün akşam için hiçbir plan yapılmamıştı herşey tesadüf üzerine oldu ve bitti ama çok güzeldi hepinize tekrar tekrar teşekkür ediyorum:rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
a2 cileeeeeer

evet yarın motor ehliyeti için giriyoruz cogumuz ınş agustos 10 gıbı elımızde olacak b-a2 veee kanuni caracal 200:queen::queen:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
10 gıbı elımızde olacak b-a2
?

merhabalar yarın bende sınava giricem inşallahta mterayes26 senin daha önceden B sınıfı sürücü belgen var mıydı veya almaya hak kazanmış mıydın ?

bende A2-B baş vurdum ancak tek sınavda 2sini alamayacağımı söylemişlerdi :S biraz açar mısın konuyu
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Ahmetcim keşke siz de 600F ile video çekip you tubeye verip link koysaydınız. mutluluğunuzu paylaşırdık :queen:

Uğur ilgili arkadaş offline ama Volkanlara falan danış bakalım :cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
A2 ve B sınıflarının kurs paralarını beraber ödersin.
Ama sınavları aynı olmaz. Birbirini arka arkaya takip eden 2 sınava girersin.
Sınav sonuçları ayrı ayrı değerlendirilir. Değerlendirilen sonuçlara göre ;;
Aynı gün içinde hem motosiklet , hem de araba direksiyon sınavına girersin...
Çıkan olumlu sonuçlara göre de dosyanı verir B+A2 ehliyetini alırsın...
durum karışık ama böyle... :p:p:p

Yeni_raki.jpg


Turkishcoffee.jpg


gece 01:00 dan sonra yapılan rakı muhabbetının ardından ıcılen turk kahwesının tadı baska walla...bu gece ıcın desteklerını esırgemeyen umut faruk wolkan we gokhan kardeslerıme tesekkuru borc bılırım :p

icelım guzelleselım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Biz de teşekkür ederiz. Borcunu en kısa zamanda öde... :p

Günün anlam ve önemini belirten bir kare de benden...

image083.jpg


Faruk ; "İsmail FM" anladın sen onu... :p:p
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
selam millet yaww bana xt ye uygun bir arka teker bulabilirmiyiz.işi gücü olmuyan denk gelen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..yanii arka teker fiyat ve kalite ile ilgili bilgilendirirseniz sevinirim dostlarım...bide şu.motorcu planyapmaz motorcu bir yerde sabit durmayı sevmez motorcu asidir motorcu gezgindir.plansız yapılan bir yolculuklar daha eğlenceli gelir.darılmaca yok..arkadaşlarım..hele bi darılın b küsün bakalım ne yapıyom ben sizi..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ismail sen arka tekerın olculerını ver ona gore bakalım lastık..
ama once ayılmam lazım hala toplıyamadım kafayı ben:cherry: bılgısayarın ekranımı donuyo yoksa benmı donuyom anlamıs degılım :silent: çivi çiviyi söker hesabı gece yarım kalan ıse gunduz devam :)
::sefereee::sefereee::sefereee
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
pesssımıt kardes

ben bole aptalca bı sıstem beklemıyodum subatta b için yazılı sınava gırdık martta dıreksıyon sınavı ( dıreksıyon sınavının oldugu gun yenı gurup acılmıs bız o guruba gıremezmısız :silent::silent:)
neyse 2 ay ordan tıfayı yedık sonra işte bole b ye hak kzandık sımdı a2 alcaz inş

o kadar yapacana adam gıbı kanun cıksa bız para tuzagı kurduk 60 ytl 2 sınav ucretını ver b yı alırsan hemen ordan a2 dıreksıyonuna gır onu da gecersen al ehlıyetını demek yok bole sacma bı kanun anca türkiye de olur dostum sadece para tuzagı
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
sınava girecek arkadaşlara başarılar.... ben atlattım ya bunları.. birazda siz uğraşın bakalım..:p:mrgreen::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alkol.jpg


Herkese selam. Ben volkan... :mrgreen::queen: Anladınız siz onu.. :p:p

serefkim.gif
serefkim.gif
serefkim.gif


herkeze slm ben faruk soyadım şenyüz şuanda yarı mutlu ve yarı dersiz tasasız biriyim ama sabaha bişeyim kalmaz gibime geliyo:D

yeniraki.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yaa arkadaslar

7 temmuz sınavının agustos 4-5 olarak belırtıldı dıreksıyon sınav tarıhı ama sımdı baktım 11-12 agustos gozukuyo yavf ne bıcım iştir bu bilgisi olan varmı bu gıdısle bız motora bınene kadar memlekete kar yagacak bızde seneye kalcaz:pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
slm millet:) nabersiniz nası gidiyo hayat walla iş-güç derdine pc nin başına bile gelemiyom:mrgreen:
bakıomda alkole vermişiz kendimizi iyi walla demlenin bakalım:queen:
Abacım aklıma gelmedi değil video işi,geldi ama motordan indikten sonra yani daha doğrusu eve girdikten sonra geldi:pr:zaten ben o heyecandan pek bişi düşünemedim müthiş bir ses arkandan geliyo ve sen deliler gibi uçarcasına basıyosun mannyak bişi:bounce:
eray bence haline şükret sen gene yazılmışın gününü bekliyon biz napalım:silent: Gelirmi bu eylül ahhhh ah ne vardı 5 ay önce doğsaydım:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst