A2 ve B sınıflarının kurs paralarını beraber ödersin.
Ama sınavları aynı olmaz. Birbirini arka arkaya takip eden 2 sınava girersin.
Sınav sonuçları ayrı ayrı değerlendirilir. Değerlendirilen sonuçlara göre ;;
Aynı gün içinde hem motosiklet , hem de araba direksiyon sınavına girersin...
Çıkan olumlu sonuçlara göre de dosyanı verir B+A2 ehliyetini alırsın...
durum karışık ama böyle...


gece 01:00 dan sonra yapılan rakı muhabbetının ardından ıcılen turk kahwesının tadı baska walla...bu gece ıcın desteklerını esırgemeyen umut faruk wolkan we gokhan kardeslerıme tesekkuru borc bılırım
icelım guzelleselım :queen: