[Eskişehir - MT]

Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
tünaydın Eskişehir MT.

pazartesi toplantıya müsade ederseniz ilk defa bende katılmak isterim ama yer ve satte önemli tabi. organizasyonu yapan arkadaş bugünden belirtirse yeri ve saati. bi bakalım MT Eskişehir buluşmaları nasıl oluyormuş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar pazartesı gunu ıcın mekan belırlendı gıbı bısey.kebaptan corbaya taze sıkılmıs meyve suyuna kadar hersey oplan bı ogrencı mekanı..fıyatlar acısındada cok uygun..arkası cam ormanı onu nurı bey manzaralı bıyer..OGU'nun ıcınde..terasıda war ve ıstedıgımız zaman rezervasyon yapabılıcez..pazartesı benım dersım oldugu ıcın ben sıze 20:30 gıbı katılabılırım..bulusma yerını saatını herkese uycak gıbı ayarlarsınız artık..
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Pazartesi Günü Eren Abiyle Aynı Okuldayız:mrgreen:Ama Benım Dersım 10:30 Da Bitiyo:(
BUuarada Motoru Satdım İlk AlınTerim GitDi:pr::pale::salut:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
toplantımı varmış nerde ne zaman
hemen yazın kararlaştırın bakiim..yeni gelen,katılan arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum..
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Hoşbulduk oldcityboy, hocam toplantılara kimler katılabiliyor nasıl aktivitelerde bulunuyosunuz??
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
@Stewkan ; toplantılara motosikleti seven herkes katılabilir. :wiinkk:

@oldcityboy ; bizimoglan geliyon mu? Yazıyom bak seni de listeye :)

Arkadaşlar MD için de topik açalım. Madem giriştik böyle bir işe ; yine güzel ve büyük bir buluşma olsun... :wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ahanda 5000. mesaj şöyle yazılmış :) daha nice binlere arkadaşlar :):):)

Hoşgeldin usta :rendeer: Dün karşılaşmıştık seninle Eray'ın yanındaydık belki hatırlarsın...Gezileri DUYURULAR başlığından takip edebilirsin yada Eskişehir MT'nin düzenlediği gezilerden haberdar olmak istersen bu sayfayı takip etmende yeterli olabilir...Neyse millet yollarda görüşmek dileğiyle...:rendeer:Yani ben yaya siz motorla :salut: Motorsuzluk ayaklarıma vurdu durmadan geziyorum ya :cherry:


Gençler aranıza yeni katıldım adresi Eray (mterayes26) kardeşimden aldım eses motor grubuna bi üye daha geldi tabi kabul ederseniz.!

hoşgeldin stewkan :cat:

tünaydın Eskişehir MT.

pazartesi toplantıya müsade ederseniz ilk defa bende katılmak isterim ama yer ve satte önemli tabi. organizasyonu yapan arkadaş bugünden belirtirse yeri ve saati. bi bakalım MT Eskişehir buluşmaları nasıl oluyormuş.

burayı takip et ali . :) pazartesi sende gelmek istersen vipe'a adını yazdır :)

arkadaslar pazartesı gunu ıcın mekan belırlendı gıbı bısey.kebaptan corbaya taze sıkılmıs meyve suyuna kadar hersey oplan bı ogrencı mekanı..fıyatlar acısındada cok uygun..arkası cam ormanı onu nurı bey manzaralı bıyer..OGU'nun ıcınde..terasıda war ve ıstedıgımız zaman rezervasyon yapabılıcez..pazartesı benım dersım oldugu ıcın ben sıze 20:30 gıbı katılabılırım..bulusma yerını saatını herkese uycak gıbı ayarlarsınız artık..

hee biliyom heralde orayı ben sanki :) ortalama bi akşam yemeği saati olsun işte. neyse süpriz olsun sölemeyim :)

Pazartesi Günü Eren Abiyle Aynı Okuldayız:mrgreen:Ama Benım Dersım 10:30 Da Bitiyo:(
BUuarada Motoru Satdım İlk AlınTerim GitDi:pr::pale::salut:

haydi hayırlısı faruk'um daha güzel motor alırsın inşallah :) bak ben daha ybr alamadım sen eskittin sattın bile :cat::queen::rendeer:

viper'ım 1'im beni yaz listeye :) bu arada ilk mesaj harika olmuş grdüm demin. gruplamışın ya güzel duruyo :cat::cat::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. mesaj sürekli değişip duruyor hadi bakalım hayırlısı :cherry:

Yeni gelen hoşgeldin sen de, ama eli boş gördüm seni :p

Eskiler siz de kafanıza göre takılıyorsunuz ama neyse bakalım :bounce:

Posta bahçe dedik ama sizden çıt yok :pr:

Siz pazartesi mi artık ne zaman buluşursanız toplaşın bakalım
Ankaradan geldiğim uygun bir hafta sonu karıştırayım ortalığı da görün siz :queen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
slm arkadaşlar merhabayın :p toplaşıyomuşunuz madem bende geleyim olmamı :p stewkan sende hoş geldin arkadaşım.ismin hakan'mış benimde burak memnun oldum.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Gençler aranıza yeni katıldım adresi Eray (mterayes26) kardeşimden aldım eses motor grubuna bi üye daha geldi tabi kabul ederseniz.!

hakan kardeşim h.g aramıza kusura bakma dün gece işlerim çıktı gelemedim neyse aramıza h.g işte her türlü bilgiyi burda bulabilirsin

1. mesaj sürekli değişip duruyor hadi bakalım hayırlısı :cherry:

Yeni gelen hoşgeldin sen de, ama eli boş gördüm seni :p

Eskiler siz de kafanıza göre takılıyorsunuz ama neyse bakalım :bounce:

Posta bahçe dedik ama sizden çıt yok :pr:

Siz pazartesi mi artık ne zaman buluşursanız toplaşın bakalım
Ankaradan geldiğim uygun bir hafta sonu karıştırayım ortalığı da görün siz :queen:




aytaç canım arkadaşım posta bahçenin şef garsonunu her ne kadar tanısamda orda çooook kalın bir fiyat çıkarıyorlar
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
höööööööyt:mrgreen:durun bakiiim oldu mu şimdi bu yapılan....

251. sayfa benim olmalıydı yaaaa:mrgreen:ben başlamalıydım bu sayfaya:salut::salut:

Bugün motor kulaklarını değiştirmek için okuldan kaçıp motorumun kulaklarını değiştirmeye geldim eve(tabi bu kaçış sonunda geride çok şey bıraktığımın farkındayım ama motor aşkı bambaşka işte:mrgreen: )neyse sök tak halloldu ama iflahım kesildi ha:ptak başıma bi ordan tut bi ordan bi ara ellerime son baktığımda simsiyah zeminden kırmızı kırmızı kan damlalarının süzüldüğünü gördüm ama aldıran kim 3 saatte bütün işi hallettim ve gene yollara düştüm:cherry:Yürü be KocaKurt'um kim tutar bizi:queen:

Yeni gelenler hoşgeldiniz diyorum.Buluşma işi iyi ama benm katılmam biraz zor olur sanırım.sıkıntılı günler var önümde bakalım önümüzde ki şu iki ay bi çıksında normal hayata döneriks inş.

Sevgiyle kalın...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben 30 dakıka sonra etipark cımenlerıne yayılmıs olacam ısteyen gelsın hem muhabbet ederız hem ıkı tur yaparız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sinan tahmın ettıgın yer olabılır..arkadaslar gelebılen herkes gelsın yenı gelenlerle tanısalım kaynasalım..belkıde yolda karsılasıyoz ama haberdar degılız bırbırımızden..hem ben ozledım toplanıpta muhabbet etmeyı..kapının onunde sıra sıra motorları gormeyı..
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hoşbulduk saol hatırladım burdan bakıcaz artık temmuzda suzikimi alıyosun?

İnşallah öyle olacak :cat: Bu arada temmuza kadar beni idare edecek bi motor buldum...Aytekin'den Mondial 150KN alabilirim ama önce ekspere benim motoru göstermem gerek birde birşey soracağım şimdi bu sigorta kaza başına para veriyor ya şimdi suç %100 bende arkadan çarptığım için bende bi miktar para alabilir miyim yoksa suçsuz mu olmam gerekirdi para almak için :silent: Pazartesi günkü buluşma için en geç pazar kesin birşey söylerim :wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
hamza kardeşim kusura bakma ama sigortadan zırnık alamazsın :p sigorta karşı tarafın ve devlet malına gelen zararı karşılar sadece.o da 7000 ytlye kadar.kaskon olsaydı ancak yaptırabilirdin.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Neyse ya eksperden aldığımın üstüne katar bişiler yaparım artık :cherry: Yoksa kafayı sıyırcam ya :salut:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
galiba bundan sonra ki servisim rafi amca , ahmet abi veya fatih abi olacak hiç yapılan işleri begenmiyorum sıktı bu iş beni
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst