[Eskişehir - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bız burda motorcu oldugumuz ıcın motosıkletlerı hayatımızın parcası halıne getırdıgımız ıcın toplandık.. tamırcı reklamı yapmaya yada ınternetten tamırcı aramak ıcın degıl..bu sıtede yazan motosıklet tamırcısı cok..oguzhan emıroglu , serdar usta ,volkan özmert bu sıteyı takıp edenlerden.ama ben bugune kadar hıc bırının ben bılmemne motorun sahıbıyım.sıze ındırımlı calısıcam..akla ..motor gelmelı gıbısınden bısey yazdıgını ne gordum ne duydum..reklam kokan hareketler bunlar..

Eren şimdi yaptığın işmi...sende bi geçim savaşı veriyorsun bu insanlarda...oyunu kurallarına göre oynamıyorsa mod var müdahale eder...sana yakışmadı...Anadoluda tükkan nası döner bilirmisin...para kazanmanın ne kadar zor olduğunu az çok sende anlarsın...bence tekere çomak sokma...bak senden başka arıza çıkaran olmamış...

banada giren çıkan yok ya Istanbulda...

nedense böyle şeyler beni üzer...millet ekmeğinde 3 kuruşun derdinde...eren senin yaşın kadar motora binmiş adama kalayı basıyosun...


onuda geçtim abin yaşta Boraya kendince kayıyorsun...ne gerek var bunlara...bu sitede hangi büyüğümüze mırın kırın ettik kalbini kırdık...yarın yüzüne bakmıcanmı...Eskişehir küçük yer...Burda olsa kim kime dum duma...ama orada birbirinizin kıymetini bilmelisiniz...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
digi_boy26, forrap, _Si_BeMoL_, mete_han, headhunter251

modum saygılar hoşgeldin. ne alırdın :queen: :queen: :queen:

mete abi sende valla hemen damlıyon hee :):):)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Konuyu Toplam 9 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
digi_boy26, forrap, _Si_BeMoL_, mete_han, headhunter251

modum saygılar hoşgeldin. ne alırdın :queen: :queen: :queen:

mete abi sende valla hemen damlıyon hee :):):)

ya ab kırmayın birbirinizi...paşa paşa işte al gülüm ver gülüm...:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ya ab kırmayın birbirinizi...paşa paşa işte al gülüm ver gülüm...:p

metehan abi gel seninle becaviş yapalım benim hep arzu ettiğim şehir izmirdir gel sen hem bora abi ile burda daha iyi dalaşırsın gerçi transfere gerek yok mt de valla izmir mt ye gırmıyon heralde bu kadar :d
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi gel seninle becaviş yapalım benim hep arzu ettiğim şehir izmirdir gel sen hem bora abi ile burda daha iyi dalaşırsın gerçi transfere gerek yok mt de valla izmir mt ye gırmıyon heralde bu kadar :d

abi ben İstanbuldayım...hatları karıştırdın galiba...

Borubaybaydan fırçayı yedik iyimi...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yersin tabi sen sabret fuar yaklaştı misli misli çıkarcam bunların hesabını senden alacam aklını zaten bi yarım aklın var :p

ben yarım aklımla seni idare ediyorum kuzen...:wiinkk:

hatlar karıştı dogru ama olsun istanbula da gelirim dicem hiç sevmem istanbulu ben anlasma fes oldu


aman abi Istanbula binlerce kez lanet olsun..bugün Esenlerde Samsundan bir MT üyesi arkadaşla buluştum...iş nedeniyle buradaydı...10 gündür...nicki tıgermbz..bunalmış benim için 1 gün daha kaldı buluştuk nihayet...beni bağlasan durmam burda diyor...haklı adam...hasta olmuş burda 4 gün yatmış...Anadolunun her ili Istanbudan güzeldir...pek takılamadık...ama Samsunda olsaydım her anın bir anlamı olurdu...burda herşey anlamsız...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Konu zaten kapanmış,uzatmaya gerek yok.

Yalnız Basaranmotor dan ricam reklam içerikli mesajlar yazmaması yönünde.Forum kurallarında da belirtildiği üzere bu yasaktır,daha önce de benzer mesajlar yazılmıştı ancak sadece silmiştim.İnsiyatifim doğrultusunda forum kurallarında da belirtilen cezayı uygulamak yerine sadece mesajı sildim,ancak aynı şey tekrar yapılmış.Sizden ricam bu şekilde devam etmemeniz..Aksi taktirde forum kurallarını tam anlamıyla uygulamak zorunda kalacağım.

MT Eskişehir gibi bir grupta böyle yazışmalar okumak pek hoş değil,biz Eskişehir MT yi daha hoş yazışmalar ve dostluklarla hatırlıyoruz ve öyle kalsın istiyoruz.Ufak şeylerin kısa süreli dahi olsa ortamı germesine izin vermeyelim.Gerekirse durumu bize iletin,zaten gerekli görünen şeyi biz yaparız.

Bir gün tüm MT Eskişehir li dostlarla buluşabilmek dileğiyle:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
eyvallaah modum sağolasın.ben ve arkadaşlarım elimizden geldiğince ortamımızı hoş tutmaya çalışıyoruz:) yolun düşerse inşallah başımızın üstünde yeriniz var :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Eywallah Forrap ,

Forum kuralları ve karşılaşılan durumlara karşı imtiyazlı (esnek,anlayışlı) davrandığınız için
sana ve yönetimdeki diğer arkadaşlara teşekkür ediyorum... :cat:

Yazın oradayım. Alacam İzmir'in anahtarını :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem oguzhan sen daha dukkandamısın..
bılsem gelırdım ısten cıkınca..
gencler su bulusma olayını yapalım bı el atın gaarii.haftaya pazartesı aksamı olsun dıyenler parmak kaldırsın:)
gerçi benım yasım tutmuyo heralde boyle seyler organıze etmeye ama elbet yası tutan bırılerı yapar organızasyonu..:queen::queen:::151::::151::::151::
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
teşekkür

Abi motosiklet bakımı deyince aklıma ilk ama ilk Ahmet ustam geliyor üzgünüm :cherry:

Şaka bir yana da başımız sıkıştığında aklımızda olacaksınız. Ama bir şartla; toplantılara da bekliyoruz :bounce:
eleştiri dediğin böyle olur kalp kırmadan saygısızlık yapmadan ortamı germeden...teşekkür ederim...

::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh:
::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::
::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::
::151::::151::::151::::151::::151::
::160::::160::::160::::160::::160::::160::

kardeş böyle bir cevap bizlere kendi çapında iyilik yapmaya ve bu işten ekmek kazanmaya niyetlenmiş biri için çok saygısızca kaldı:pr: ben daha önce başka bir sitede forumları takip ediyordum burayı saygılı muhabbetli diyen bir kaç arkadaş tavsiye etti ve geldim gördüm ki büyüyemeyen arkadaşlar var.. büyüme derken yaş değil kastım yanlış anlaşılmasın senen önceki arkadaşımızın yaptığı eleştiri çok tatlı ve ollgunluk belirtisi iken bu hiç mi hiç yakışmadı...kimse seni zannımca yaşından dolayı küçük görmez en kötü şartta ben görmem çünkü insanlar fikirleri ile yücelir onu ifade edemeyen dili ilede aşağılanır...keşke diğer motorcu ağbilerimizi de burda kendini tanıtsaydı ben kendi adıma konuşuyorum onlarla tanışma fırrsatı bulmuş olurdum ayrıca bakımda rekabet olurdu ki karalamadan bi politika ile bu bize sonuna kadar yarardı... ve sen çalışan bir insansın emeğe ve emekçiye saygı duy der selamları iletirim... eğer kırıcı olduysam özür diler sadece içimdekileri duygularımı aktardığımı belirtmek isterim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Günaydın Eskişehir MT.

Bugün hava biraz bozdu, yağışta geliyormuş galiba. ne güzel biniyorduk motorumuza yaw. :pale:

neyse birbirimizi kırmadan güzelliklerle dolu bir gün diliyorum. ayrıca Fenebahçe yide ülkemize yaşattığı sevinçten dolayı tebrik ediyorum.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eleştiri dediğin böyle olur kalp kırmadan saygısızlık yapmadan ortamı germeden...teşekkür ederim...



kardeş böyle bir cevap bizlere kendi çapında iyilik yapmaya ve bu işten ekmek kazanmaya niyetlenmiş biri için çok saygısızca kaldı:pr: ben daha önce başka bir sitede forumları takip ediyordum burayı saygılı muhabbetli diyen bir kaç arkadaş tavsiye etti ve geldim gördüm ki büyüyemeyen arkadaşlar var.. büyüme derken yaş değil kastım yanlış anlaşılmasın senen önceki arkadaşımızın yaptığı eleştiri çok tatlı ve ollgunluk belirtisi iken bu hiç mi hiç yakışmadı...kimse seni zannımca yaşından dolayı küçük görmez en kötü şartta ben görmem çünkü insanlar fikirleri ile yücelir onu ifade edemeyen dili ilede aşağılanır...keşke diğer motorcu ağbilerimizi de burda kendini tanıtsaydı ben kendi adıma konuşuyorum onlarla tanışma fırrsatı bulmuş olurdum ayrıca bakımda rekabet olurdu ki karalamadan bi politika ile bu bize sonuna kadar yarardı... ve sen çalışan bir insansın emeğe ve emekçiye saygı duy der selamları iletirim... eğer kırıcı olduysam özür diler sadece içimdekileri duygularımı aktardığımı belirtmek isterim:rendeer:

dostum bu cvp basaranmotor'a degıldı..agzıma gelenı yazdıydım buna degıstırıp smıley dösedım daha anlamlı oldu:)bu msj ı yazarken ıs cıktı o arada basaranmotor msj yazmıs..bende aklımdan gecenlerı soyledım..zaten modlar gereken neyse soylemıs.ekmek davası ayrı ona eywallah.ama bende burda catır catır reklam yapılmasına sessız kalmam.hem forum kurallarına gore yasak hemde bu sıtede reklam wermek ıcın bı dunya para odeyen ınsanların hakkını yemektır..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
:)

dostum bu cvp basaranmotor'a degıldı..agzıma gelenı yazdıydım buna degıstırıp smıley dösedım daha anlamlı oldu:)bu msj ı yazarken ıs cıktı o arada basaranmotor msj yazmıs..bende aklımdan gecenlerı soyledım..zaten modlar gereken neyse soylemıs.ekmek davası ayrı ona eywallah.ama bende burda catır catır reklam yapılmasına sessız kalmam.hem forum kurallarına gore yasak hemde bu sıtede reklam wermek ıcın bı dunya para odeyen ınsanların hakkını yemektır..
kardeş bu konuda bilinçli olmana sevindim fakat bunu direkt bir şekilde mod larla çözmüş olsan daha iyi olurdu... merak ettiğim şey madem bu forumu bu kadar ciddiye alıyorsun da gönderdiğin smiley tarzındaki şeyler ne oluyor... kendimizle çelişmezsek daha iyi olur çocuk değiliz dimi:=) keşke forum kurallarına dediğin kadar sende bizde uysak ne güzel olurdu dimi:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onuda denedım abıcım..prometyus war mod ona ozel msj attım..boyle boyle durum dedım..cıddıye alındıgımı sanmıyorum..daha sonra forrap cozdu olayı saolsun..bu forumuda cıddıye alıyorum cunku grubun ılk 2 kısısınden bırıyım. burdakı cogu ınsandan daha cok emegım war motorıze-26 da..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst