Hoşgeldin usta :rendeer: Dün karşılaşmıştık seninle Eray'ın yanındaydık belki hatırlarsın...Gezileri DUYURULAR başlığından takip edebilirsin yada Eskişehir MT'nin düzenlediği gezilerden haberdar olmak istersen bu sayfayı takip etmende yeterli olabilir...Neyse millet yollarda görüşmek dileğiyle...:rendeer:Yani ben yaya siz motorla :salut: Motorsuzluk ayaklarıma vurdu durmadan geziyorum ya :cherry:
Gençler aranıza yeni katıldım adresi Eray (mterayes26) kardeşimden aldım eses motor grubuna bi üye daha geldi tabi kabul ederseniz.!
tünaydın Eskişehir MT.
pazartesi toplantıya müsade ederseniz ilk defa bende katılmak isterim ama yer ve satte önemli tabi. organizasyonu yapan arkadaş bugünden belirtirse yeri ve saati. bi bakalım MT Eskişehir buluşmaları nasıl oluyormuş.
arkadaslar pazartesı gunu ıcın mekan belırlendı gıbı bısey.kebaptan corbaya taze sıkılmıs meyve suyuna kadar hersey oplan bı ogrencı mekanı..fıyatlar acısındada cok uygun..arkası cam ormanı onu nurı bey manzaralı bıyer..OGU'nun ıcınde..terasıda war ve ıstedıgımız zaman rezervasyon yapabılıcez..pazartesı benım dersım oldugu ıcın ben sıze 20:30 gıbı katılabılırım..bulusma yerını saatını herkese uycak gıbı ayarlarsınız artık..
Pazartesi Günü Eren Abiyle Aynı Okuldayız:mrgreen:Ama Benım Dersım 10:30 Da Bitiyo
BUuarada Motoru Satdım İlk AlınTerim GitDir:
ale::salut:
Gençler aranıza yeni katıldım adresi Eray (mterayes26) kardeşimden aldım eses motor grubuna bi üye daha geldi tabi kabul ederseniz.!
1. mesaj sürekli değişip duruyor hadi bakalım hayırlısı :cherry:
Yeni gelen hoşgeldin sen de, ama eli boş gördüm seni
Eskiler siz de kafanıza göre takılıyorsunuz ama neyse bakalım :bounce:
Posta bahçe dedik ama sizden çıt yokr:
Siz pazartesi mi artık ne zaman buluşursanız toplaşın bakalım
Ankaradan geldiğim uygun bir hafta sonu karıştırayım ortalığı da görün siz :queen:
bacaklarım koptu bugunr: sanki body'e gidiyoz da göbeğim et kesmiş gibi :queen: :queen: :queen:
bu nasıl bişey baksanıza bi 6 vitesli 200cc
Hoşbulduk saol hatırladım burdan bakıcaz artık temmuzda suzikimi alıyosun?