- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
Şşşt Piskişehirliler, Bolu'da buluşsak ya:
http://www.motosiklet.net/forum/duy...]-8-mart-soyle-bir-turlama-gezisi-546-km.html
http://www.motosiklet.net/forum/duy...]-8-mart-soyle-bir-turlama-gezisi-546-km.html