[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaaa ne oluyor burada yaaaa, ne eleştirisi ne şeysi yaaa aaaaaa :pr:

Şşşt Piskişehirliler, Bolu'da buluşsak ya

Procum şöyle bir turlama mı bu sence baksana tam 500 küsür km. :cherry:

Ama Bolu'da buluşma fikri süper :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
:)

onuda denedım abıcım..prometyus war mod ona ozel msj attım..boyle boyle durum dedım..cıddıye alındıgımı sanmıyorum..daha sonra forrap cozdu olayı saolsun..bu forumuda cıddıye alıyorum cunku grubun ılk 2 kısısınden bırıyım. burdakı cogu ınsandan daha cok emegım war motorıze-26 da..

işte bu güzel o zaman ciddiye alma olayımız... hiç birşey bizim canımızı sıkmaya değmez çünkü kardeş bence:):rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Merhaba Eskişehir MT...Eeee neler yapıyorsunuz bakalım nasıl gidiyor herşey yolunda mı...Sabahtan beri sessiz kalmış topic bende bişiler yazim dedim :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla erayla az turladık işte hamza onun dışında hayata devam :)

lem burak motorun hayırlı olsun.adalarda gördük kaldırımda da yanına gelmek istemedik müsait değilsindir belki diye :)

eray akşam akşam muttalip iyi geldi bana :) ahmet'i de götürüverdik iyi oldu. ismail'in de elma'sını içtik geldik :) o kamyonu geçemedin ya eray yuh sana :):):)

eren'im hayırlı işler sana da :):):) :queen: :queen: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
viper_1, digi_boy26, slayer2694, toronaga, just_hmz_26

Selam millet. :)

Pazartesi günü yapacağımız buluşmaya herkes geliyo di mi!

Mekan çalışmalarımız devam ediyor. En geç Cuma günü buraya bildirecez... :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
s.a millet sonunda motoru çıkarabildim bugün.teşekkür ederim topri keşke uğrasaydınız yahu olurmu öle şey müsait falan :s gördüünüz yerde yapışın yakama :p allah herkese nasip etsin arkadaşlar çok güzel bi duygu kendi sevincimi anlatabilecek bi kelime bulamıyorum.kendimi ifade edemiom resmen :p heyecandan resim falan çekemedim arkadaşlar en kısa zamanda eklicem resimlerini.cümleten ii geceler
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
valla yemekli olsun volkan :) tanntunici dönerci filan olsun :) hep kafe kuru kuru gitmiyo yav ya da eren'in dükkan :queen: :queen: kocama bi pizza yaptırsın eren bize 12-13 kişilik masa boyutunda görsünler pizza nası yenirmiş :queen: :queen:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
uzuuuuuuun aradan sonra herkese iyi gecenin körleri arkadaşlar
kendinize ve tüm dünyaya özen gösterin öpüldünüz.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yahya abi nasılsın? Ben de tam yazıyodum "Hoşgeldin" diye...

O zaman uzuuun bir aradan sonra bizden de iyi gecenin körleri olsun :):)

--- --- ---

Sinan, aslında aklımızda güzel bir mekan var. Yarın gidip ayarlayacaz. :cat:

--- --- ---

slayer2694 ; "gördüğünüz yerde yapışın yakama" demişsin. Yakalayabilirsek tabi... :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eren'im sana da bol güneşli günler dilerim :):):) :queen: :queen: aktivayı hiç öyle uyumlu görmemiştim :p

aman kardes oyle deme yakarsın basımı yengen duymasın:p o arkamdakı dukkanın elemandı:cat:

yahya abı hosgeldın ıyısın ısallah:)
bulusma ıcın mekan ısıne yarın el atacam..eger uyarsa orası cok ıyı olur..cam ormanı kenarında acık hava..hem cay kahwe hemde yemek war..:cat::cat:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Yahya abi nasılsın? Ben de tam yazıyodum "Hoşgeldin" diye...

O zaman uzuuun bir aradan sonra bizden de iyi gecenin körleri olsun :):)

:queen:

eywallah wolkan iyiyim sen de iyisindir inşallah gezi resimlerini koymaya bile zamanım kalmıyor şimdilik topluyorum...

aman kardes oyle deme yakarsın basımı yengen duymasın:p o arkamdakı dukkanın elemandı:cat:

yahya abı hosgeldın ıyısın ısallah:)
bulusma ıcın mekan ısıne yarın el atacam..eger uyarsa orası cok ıyı olur..cam ormanı kenarında acık hava..hem cay kahwe hemde yemek war..:cat::cat:

sanada eywallah eren ...25252525252525
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
aman kardes oyle deme yakarsın basımı yengen duymasın:p o arkamdakı dukkanın elemandı:cat:

yahya abı hosgeldın ıyısın ısallah:)
bulusma ıcın mekan ısıne yarın el atacam..eger uyarsa orası cok ıyı olur..cam ormanı kenarında acık hava..hem cay kahwe hemde yemek war..:cat::cat:

anında düzelttim mesajı. allah muhafaza :queen::queen::cat:

yakınmı eren dediğin yer ?

süleyman yahya abi selamlar size de :) kazasız sürüşler... :):):)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mekanı acıklamam:) hele bı kesınlessın gıdebılcemız bıyer oldugu ondan sonra solerım..malum ısın maddı tarafınıda dusunuyoz :) bı arastırma yapalım sonra solerım :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
mekanı acıklamam:) hele bı kesınlessın gıdebılcemız bıyer oldugu ondan sonra solerım..malum ısın maddı tarafınıda dusunuyoz :) bı arastırma yapalım sonra solerım :)

Evet süpriz olsun. :cherry:

Bu arada arkadaşlar Mekan net değil ama "10 mart Pazartesi Saat 19:00" desek :silent:

Kimler gelebilir? :silent:

Şimdiden liste almaya başalayalım...
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Gençler aranıza yeni katıldım adresi Eray (mterayes26) kardeşimden aldım eses motor grubuna bi üye daha geldi tabi kabul ederseniz.!
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
79
arkadaşlar hepinize selamlar bu gün hava çok güzel tam motora binme zamanı nedersiniz:bounce:

Gençler aranıza yeni katıldım adresi Eray (mterayes26) kardeşimden aldım eses motor grubuna bi üye daha geldi tabi kabul ederseniz.!
arkadaşım hoşgeldin:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Gençler aranıza yeni katıldım adresi Eray (mterayes26) kardeşimden aldım eses motor grubuna bi üye daha geldi tabi kabul ederseniz.!

Hoşgeldin usta :rendeer: Dün karşılaşmıştık seninle Eray'ın yanındaydık belki hatırlarsın...Gezileri DUYURULAR başlığından takip edebilirsin yada Eskişehir MT'nin düzenlediği gezilerden haberdar olmak istersen bu sayfayı takip etmende yeterli olabilir...Neyse millet yollarda görüşmek dileğiyle...:rendeer:Yani ben yaya siz motorla :salut: Motorsuzluk ayaklarıma vurdu durmadan geziyorum ya :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst