[Eskişehir - MT]

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
abavv meslektaşımın motorunu mu bokladım ben şimdi :queen: şaka yaptım şaka:pr::pr:


görmuyodur o salla :)

Sinan abi kusura bakma ama dayanamıycam:
-A nokta Q,adam ajan mıdır nedir yhauw:mrgreen::p

benmi? ben ajanım olm bilmiyonmu sen :):):)

bora, ilana bakarken yanında da seninki çıktı nası olduysa. yüzünü niye karaladınkine :):):) ayrıca resimleri aldıgın yer kilo alma kilo verme... :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
öncelikle yahya abim başın saolsun.çok üzüldüm...

bende fazla gazete var.karaborsaya sürücem.kaçıranlarınız varsa fiyatı 5 ytl olup açılmamıştır bile haberiniz olsun:p

cüneyt abi bi insan bu kadar ezilmezki yaw:p:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yahya abi başın sağolsun. kaçırmışım özür dilerim:pr: telefon edecek olan olursa bizim de taziyelerimizi iletiversin bi zahmet....
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
ne ezmesi ya arkadasıma çok üzülüyom:p onun için üzülmesin diye teselli ediyorum:cherry: yahya abi başın sagolsun
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
bora dostum bugün çıkamadım ya kusura bakma ya ama nezaman istersen hazırım irtibatı koparmayalım bigboy:cat:

Yahya abim ALLAH rahmet eylesin
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
günaydın ESKİŞEHİR MT nasılsınz bakalım kalkında kara bakıunnn negüzel iki gündür geziyordum ama bugünde çıkmayı düşünüyorum işten sonra biraz drift iyi gelir:cat:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
gökhan abim bugün drift yapma beni seviosan.dün bi rüya gördümde ondan.binceksen normal bin.ne olur.ok??
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
SELAM BEYLER.TIRT MOTORCU CÜNEYT ABE.ADAMIN XT SİNİ GÖRDÜN MÜ..98MODEL ÜSTELİK..4000 YTL..İİİMİŞ..BURAK ACIKLAMA YAPMIŞ SONRA SUSUP KALMIŞSNIZ..HEHE..O GÖRDÜĞÜN MOTOR XT NİN ÖLÜ HALİ...KÖTÜLEMEK İÇİN SÖYLEMİYOM.İNCELEDİM.GECEN SENE GELDİ BURAYA O MOTOR...http://www.sahibinden.com/22_000_km_de_1998_model_xt600_yamaha_temizWQQaXQQ4494358WQQpXQQdisplayitem
İŞTE TEMİZ 98..BENİM Kİ 99..ÇAKTINMI HİBİNYOOO..ŞAKA MAKA XT HOŞ MOTOR.ALINIP BAKIM YAPILIRSA ADAM OLUR.954 GİBİ YAMALI DESTİ GİBİ OLMAZ KALAYLI GÜĞÜM GİBİ OLUR O...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi pazarlar ola arkadaşlar...
Bi toplantı yapmak gerek fakat ben bu hafta katılamam belki haftaya olabilir.Bu arada cuma günü toronaga(Yahya) abimle görüştüm.Soranlara selamı var,toplanma meselesini de konuştuk ama Yahya abimiz sevgili annesini kaybettiği için katılamayacağını bildirdi.Tekrar tekrar başsağlığı dileklerimi sunuyorum abi...

Offf ya birkaç gündür bakamıyordum foruma. Bunu mu okuyacaktım Ahmet kardeşim ya, haber verdiğin sağol canım:pale:

Yahya abimin yanına en son uğradığımda teyzem benim canım hastaydı ya.
Başınız sağolsun Yahya abicim. Yengeme de selamlarımı iletirseniz sevinirim :salut:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
söylemeyecektim aslında,Yahya abim:
- neden söyledin,keşke söylemeseydin..." der diye korktum ama dayanamadım söyledim işte napiim.Evet üzücü bi haber vermek istemezdim ama belik sonradan daha farklı bi şekilde öğrenirseniz o daha kötü olur diye söyledim.
Anlıyan anladı sanırım...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
gökhanım sana drif yakışır hee

arkadaşlar napalım bu izmirli kardelşimiz için ?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Adamım ben sendede 4 zamanlı scooter vardı dite hatırladım ya::unsure:: ama iki zamanlı vitesli motor benimkisini yer::friends: belki uzun yolda yanyana gideriz::shake2:: ama kalkışa draka gelmez seninkiyle :farao: ama varsa 4 zamanlı ister vitesli ister scooter kapışırım senlede muhabbetine kapışırım ama seninde dediğin gibi muhabbetine olur iddalı olmam eğleniriz ya ii olur kardeşim benim:cat:


Tamam abi hele bi yaz gelsinde hayırlısıylaa :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst