[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Ya herkes nerede ya iki saat dolaştım...Adalar,kızılcıklı,espark,hasan polatkan ama kimse yok:salut:Bi tek Kanatlı önünde bi R1 gördüm o kadar:cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
vallaha ben çıktım bayırın tepesinden Eskişehir'i izledim biraz.Yerlerde kar,karüstünde ise koca koca kurt izleri vardı.Bide benm KocaKurt'un izleri oldu yanlarında:queen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
:sie:...............................................


::wacko::::wacko::::wacko::::wacko::
:salut::salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
73
hava süper di 2-3 saat gezdim ömüre kütahya yoluna çıktım işallah yarında hava iyi olur:cherry:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
lam gidin msnden yazışın burda annatmayın motor maceralarınızı!alan var alamayan var,alıp da binemeyen var!:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
kimmiş o r1?serkan abi olmasın?
Ben başta Fethi abinin motor zanettim ama bu biraz daha düşük modelliydi,Fethi abinin r1 biraz daha yeni modeldi...Kim olduğunu bilmiyorum ama sürekli gördüğüm motorlar arasında...
hava süper di 2-3 saat gezdim ömüre kütahya yoluna çıktım işallah yarında hava iyi olur:cherry:
Bende adalarda falan Gökhan abiyle seni görebilir miyim diye dolaştım o kadar:mrgreen:Yarın çıkacak olursanız haberleşelimde görüşelim bari ya:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
hamzacım ben sinanla hala dışardayım
:silent:

yav okadar millet çıkmış kimse kimseye denk gelmedi ya neden hep birlikte bir yer kararlaştırmadıkki:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
uhueehue ben şehir içine fazla takılmıyorum nedensee:p Dağ,bayır daha bi iç açıcı geliyo bana.Yükseklerden şehri izlemek gibisi yok...:bounce:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
BLaCK_j.W.a, slayer2694, umut_utu+, GökhanYENİCELİ, just_hmz_26

İyi akşamlar millet.....



Gökhan abi Mehmet abinin DT yi bilirsin 2 zamanlı ondan birazdaha üstün bi gücü varr normal bi 4 zamanlı Yamaha değil yanii deneriz yaa nolacakk maksatt muhabbet benimde çok tecrübem yokturr ve iddaam da yok bunu Umut da (KOCAKURTTA:mrgreen: ) bilir :p

Saygılar.....
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
İyi akşamlar millet.....



Gökhan abi Mehmet abinin DT yi bilirsin 2 zamanlı ondan birazdaha üstün bi gücü varr normal bi 4 zamanlı Yamaha değil yanii deneriz yaa nolacakk maksatt muhabbet benimde çok tecrübem yokturr ve iddaam da yok bunu Umut da (KOCAKURTTA:mrgreen: ) bilir :p

Saygılar.....

Adamım ben sendede 4 zamanlı scooter vardı dite hatırladım ya::unsure:: ama iki zamanlı vitesli motor benimkisini yer::friends: belki uzun yolda yanyana gideriz::shake2:: ama kalkışa draka gelmez seninkiyle :farao: ama varsa 4 zamanlı ister vitesli ister scooter kapışırım senlede muhabbetine kapışırım ama seninde dediğin gibi muhabbetine olur iddalı olmam eğleniriz ya ii olur kardeşim benim:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst