Bu benim eski makinem. 2006 model. Fazla söze gerek yok, fotoğraflar herşeyi anlatıyor. Siteden bir arkadaşımız kullanıyor şuan. En az benim kadar iyi bakacağına eminim... :cat:
![]()
![]()
abi bu motor zeulsan 150cc-19 prince model mi? çok hariika duruyo gerçektende..
1-2 yıllık motorlar eski mi sayılıyor?
o vakit 2005 den öncekiler de antika sayılsın?


