Eski Ve Temiz Çinliler

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Buyrun bu da benim Karakaçanım 2005 de aldım 8000km de hala çillop gibim beyaa

 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm

bu bizim kuzenin jinlun u 2005 model 10000 e yaklaştı km si harbiden taş gibi. yanlız bi titreşim var makinede böbrekte taş filan bırakmayan cinsten:cyclopsan onun dışında sapasağlam motor valla:cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Bu benim eski makinem. 2006 model. Fazla söze gerek yok, fotoğraflar herşeyi anlatıyor. Siteden bir arkadaşımız kullanıyor şuan. En az benim kadar iyi bakacağına eminim... :cat:

dsc02501eo6.jpg


dsc02504no7.jpg
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
1-2 yıllık motorlar eski mi sayılıyor?
o vakit 2005 den öncekiler de antika sayılsın?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
2005 model mondıal 150 zat :cat: motosiklet bi abimin haftasonu resimlerini gündüz gözüyle çekip koyarım...







:cat::cat::cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Bu başlığı ilk gördüğümde hemen aklıma nitrius81 geldi.. bi motora bu kadarmı özenilir yaw...bende benim çinçonu temiz bilirdim... gittim asya t1 19a sayfasında inceledim...bravo valla... bende koyacam benim mondi 150rf nin resimlerini hafta sonu...
kalınız saalıcakla
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
30.000 i geçen var mı arkadaşlar.
bence 1-2 yıl ya da 20.000 km daha eski sayılmaz.
şöyle bir 50.000 yapmalı aradan beş sene geçmeli. metal yorgunluğuna bakmalı değil mi ..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Evet bu konuda haklısın 15.000 kmde yenı gıbı duracaklar tabıı en az 30.000 km yaptıktan sonra resımler konulmalı bır daha...
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
12
Bu benim eski makinem. 2006 model. Fazla söze gerek yok, fotoğraflar herşeyi anlatıyor. Siteden bir arkadaşımız kullanıyor şuan. En az benim kadar iyi bakacağına eminim... :cat:

dsc02501eo6.jpg


dsc02504no7.jpg

abi bu motor zeulsan 150cc-19 prince model mi? çok hariika duruyo gerçektende..
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
Gerçekten aletleriniz çok temiz hepinize tebrikler.... Başka yokmu Temiz çinli motor kulanıcıları :)
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
Sarı olan 10.000 de satılmıştı
Siyah olan Bi arkadaşımın 15,000 de





 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
115
bende pioner marka 125cc choper var 2005 model nerdeyse hiç binmedim durduğu yerde dökülüyor 1sene evin içinde tuttum dışarı bile çıkartmadım yerinimi beğenmedi acaba güneş gören biyeremi koysam:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.




2006 model 1.000km satılık 150 cc hussar..
16000 krank bilyası dağıttı motorunu sıfırladım km şaşırtmasın

(hem temiz bi motor hemde satılık amac satılık ilanı değil ama satarsak da iyi olur)

yarı türk yarı taiwanlı..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
30
Benim keeway arn 125 im var...Daha 3000 i görmedi kasım 2006 trafiğe çıkışlı...şu anda 2920 lerde...fakat 2900 den sonra bir kaç yere gittim sonra geri dönmek istediğimde motor çalışmadı baya sorun yarattı yani...Bir de keeway iyi derler...Şu anda bizim garajda yatıyor...6 aydır da binmedim...Sizce ne yapiyim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst