- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar,
Geçtiğimiz hafta sonu gezilerimi yeni paylaşmaya fırsat buldum.
Cumartesi Bakkoz denilen tepeye gün batımını fotoğraflamaya gitmiştim
Pazar günü de eşimle Işıklı'nın yukarısındaki Ardeşen ve Pazar ilçelerini tepeden gören seyirli bir yere hem gezmeye hem de gün batımını seyretmeye gittik. Üzücü bir haber ki gittimiz bu tepenin hemen komşu tepesi ise dün çıkan yangında tamamen yanmış nerdeyse, bu sabaha karşı ancak söndürülmüş.
İlk önce cumartesi gezimi paylaşıyorum
Bu arada daha önce Ramzey motorumla buralara defalarca çıkmışlığım var
Çıkarken Kaçkar dağlarını güneşin son ışıkları bürümüş, tepeye gün batmadan yetişmem lazım

Kafadan arka manzara süper duruyo, bu tarz fotoğrafı çok seviyorum

Motorsuz Kaçkar dağları manzarası

Bu arada tepeye az kaldı, burası kıpkırmızı bir toprak, burası çamurken Ramzeyle ne uğraşmıştım buralarda ya, hey gidi ramzeyli günlerim
Tabi KLE 500 ile hiç bulaşmıyorum bu çamur işine, kuru yerlerden devam 

tepeye vardım, ama malesef gün battı ben çıkarken, yetişemedim
r: ama olsun , bu manzara da fena değil 

Günün favori fotoğrafı bence bu

Kafa grenajdan gün batımı, arka planda bu sıcaktan soğuğa çalan renkler çok süper duruyo

Bu arada yol devam ediyo, aslında bu yolun sonunda tam tepelik yer, fakat hava karardığından ve tek olduğumdan biraz tırstım, geri döndüm buradan

Son bir manzara fotoğrafı alıp geri dönüyorum. Bu fotoğrafın aşağısında görünmeyen yerde Pazar ilçesi var

Bu dönüşe ve şu karşıdaki toprağa bayılıyorum, kıpkırmızı ve üstünde çaylıklar

Burası da dönüşün diğer tarafı

Buralardan aşağı ineceğim, hava tam kararmadan inmem lazım, acele ediyorum biraz, karşıda Kaçkarlar yine büyülüyor

Kaçkarları çekmeden duramıyorum

Bundan sonrası eşimle pazar günkü gezimden:
Şu karşıdaki küçük tepelere çıkacağız, fakat arka taraflardan bi kaç dane dağ tepe aşarak varacağız oraya.
Bu arada yanan yer sanırım bu fotoğrafta sol taraftaki büyük tepeymiş

Finduk ağaçları arasından Işıklı'nın yukarısına doğru ilerliyoruz

teleferik

Aşağısı çaylıklar, aslında bu düzlüklerde güzel pirinç de olur

Eşim bizim canavarcıkla bir poz veriyor, şu an keyfi yerinde, fakat ilerledikçe nolur belli olmaz

Aslında kestirmeden şu toprak yoldan yukarı gitmemiz lazım, fakat bu yol bizi bayağı zorlayacağından asfalttan devam edip daha sonra toprak yola gireceğiz, fakat biraz pişman olacağız

Bi de ben poz veriyorum

Burası Ortaalan köyü

Bu karşıdaki evde yöreye özgü eski evler

Bu arada makro uzatma tüpünü de yanıma almıştım, bu sarı çiçeğin üzerinde küçük bir böcek vardı, ikisini beraber kocaman çekmek için yaklaştıkça yaklaştım, fakat böcük uçuverdi, ben de bu küçük sarı çiçekle yetindim

Yukarı doğru tırmandıkça değişik çaylıklar görüyoruz, hoş bi görüntü var

Bayağı yükseldik, ama yollar çok bozuktu, zar zor çıkıyoruz , eşim gittikçe bana sinir olmaya başlıyor

İşte eşimin son durumu, her an bi sağ kroşe gelebilir bana

kelebeği bulunuz

bu yol buraya kadar olan yolun yanında asfalt gibi kalıyor, hesap edin artık

Yükseldikçe şahane manzaralar yakalıyoruz

Git git bitmiyor, bir an için ben de kaybolduğumuzu düşünüyorum, yollar o kadar çok sağa sola ayrılıyorki, en son gelişime göre bu yolları unutmuşum

Ama güzel manzaralarla karşılaşıyoruz

Aşağısı az sisli, güneş yavaş yavaş batmaya meylediyor, bir an önce bulmam lazım gideceğimiz tepeyi

Bu fotoğraf da hoşuma gitti

Git git bulamıyoruz, eşim kimbilir aklından neler geçiriyor, her molada teselli etmeye çalışıyorum

veeeeeeee, buldum tepeyi, hiç bu kadar mutlu olmamıştım, gün batımına da yetiştik, manzara şahane

Eşimden motora bir tekme geliyor uzaklardan

İyi iyi, eşim halinden memnun gibi

Ben de eşime aynı fotoğraftan istiyorum, bu fotoğrafları da çok beğendim

Başımızda güneş, daha ne olsun

Gün batmadan fotoğraf çekmek çok keyifli oluyo, yumuşak ışık, kırmızımsı tonlar, e haliyle güzel çıkıyor fotolar



Bu fotoğraf da çok fena oldu ,önde çaylıklar, arkada gün batımı, diyaframı kısmam güneşe yıldızımsı bir hava veriyor

Çaylar da yeşermeye başlamış, yakında birinci sürümü toplarlar gibi, bu sene dört beş sürgün alacaklar sanırım buradakiler

Tripotu da almıştık bu sefer, beraber çekiniyoruz

Bi de güneşi arkamıza alalım di mi

Flaşlı çekince de şahane çıktı çaylar önde

Bu sefer kestirmeden iniyoruz yol kötü de olsa, Allah'tan hiç düşmedik, bu arada hava iyice kararıyor, hava daha bi kızılımsı, güneş bu toprak kısmın sağında kıpkırmızı, aşağı inerken de güneş şahane duruyor fakat fazla oyalanmak istemediğimizden fotoğraf çekmiyorum

Bizi izlediğiniz için teşekkürler, esen kalın
Geçtiğimiz hafta sonu gezilerimi yeni paylaşmaya fırsat buldum.
Cumartesi Bakkoz denilen tepeye gün batımını fotoğraflamaya gitmiştim
Pazar günü de eşimle Işıklı'nın yukarısındaki Ardeşen ve Pazar ilçelerini tepeden gören seyirli bir yere hem gezmeye hem de gün batımını seyretmeye gittik. Üzücü bir haber ki gittimiz bu tepenin hemen komşu tepesi ise dün çıkan yangında tamamen yanmış nerdeyse, bu sabaha karşı ancak söndürülmüş.
İlk önce cumartesi gezimi paylaşıyorum
Bu arada daha önce Ramzey motorumla buralara defalarca çıkmışlığım var
Çıkarken Kaçkar dağlarını güneşin son ışıkları bürümüş, tepeye gün batmadan yetişmem lazım

Kafadan arka manzara süper duruyo, bu tarz fotoğrafı çok seviyorum

Motorsuz Kaçkar dağları manzarası

Bu arada tepeye az kaldı, burası kıpkırmızı bir toprak, burası çamurken Ramzeyle ne uğraşmıştım buralarda ya, hey gidi ramzeyli günlerim

tepeye vardım, ama malesef gün battı ben çıkarken, yetişemedim

Günün favori fotoğrafı bence bu

Kafa grenajdan gün batımı, arka planda bu sıcaktan soğuğa çalan renkler çok süper duruyo

Bu arada yol devam ediyo, aslında bu yolun sonunda tam tepelik yer, fakat hava karardığından ve tek olduğumdan biraz tırstım, geri döndüm buradan

Son bir manzara fotoğrafı alıp geri dönüyorum. Bu fotoğrafın aşağısında görünmeyen yerde Pazar ilçesi var

Bu dönüşe ve şu karşıdaki toprağa bayılıyorum, kıpkırmızı ve üstünde çaylıklar

Burası da dönüşün diğer tarafı

Buralardan aşağı ineceğim, hava tam kararmadan inmem lazım, acele ediyorum biraz, karşıda Kaçkarlar yine büyülüyor

Kaçkarları çekmeden duramıyorum

Bundan sonrası eşimle pazar günkü gezimden:
Şu karşıdaki küçük tepelere çıkacağız, fakat arka taraflardan bi kaç dane dağ tepe aşarak varacağız oraya.
Bu arada yanan yer sanırım bu fotoğrafta sol taraftaki büyük tepeymiş

Finduk ağaçları arasından Işıklı'nın yukarısına doğru ilerliyoruz

teleferik

Aşağısı çaylıklar, aslında bu düzlüklerde güzel pirinç de olur

Eşim bizim canavarcıkla bir poz veriyor, şu an keyfi yerinde, fakat ilerledikçe nolur belli olmaz

Aslında kestirmeden şu toprak yoldan yukarı gitmemiz lazım, fakat bu yol bizi bayağı zorlayacağından asfalttan devam edip daha sonra toprak yola gireceğiz, fakat biraz pişman olacağız

Bi de ben poz veriyorum

Burası Ortaalan köyü

Bu karşıdaki evde yöreye özgü eski evler

Bu arada makro uzatma tüpünü de yanıma almıştım, bu sarı çiçeğin üzerinde küçük bir böcek vardı, ikisini beraber kocaman çekmek için yaklaştıkça yaklaştım, fakat böcük uçuverdi, ben de bu küçük sarı çiçekle yetindim

Yukarı doğru tırmandıkça değişik çaylıklar görüyoruz, hoş bi görüntü var

Bayağı yükseldik, ama yollar çok bozuktu, zar zor çıkıyoruz , eşim gittikçe bana sinir olmaya başlıyor

İşte eşimin son durumu, her an bi sağ kroşe gelebilir bana

kelebeği bulunuz

bu yol buraya kadar olan yolun yanında asfalt gibi kalıyor, hesap edin artık

Yükseldikçe şahane manzaralar yakalıyoruz

Git git bitmiyor, bir an için ben de kaybolduğumuzu düşünüyorum, yollar o kadar çok sağa sola ayrılıyorki, en son gelişime göre bu yolları unutmuşum

Ama güzel manzaralarla karşılaşıyoruz

Aşağısı az sisli, güneş yavaş yavaş batmaya meylediyor, bir an önce bulmam lazım gideceğimiz tepeyi

Bu fotoğraf da hoşuma gitti

Git git bulamıyoruz, eşim kimbilir aklından neler geçiriyor, her molada teselli etmeye çalışıyorum

veeeeeeee, buldum tepeyi, hiç bu kadar mutlu olmamıştım, gün batımına da yetiştik, manzara şahane

Eşimden motora bir tekme geliyor uzaklardan

İyi iyi, eşim halinden memnun gibi

Ben de eşime aynı fotoğraftan istiyorum, bu fotoğrafları da çok beğendim

Başımızda güneş, daha ne olsun

Gün batmadan fotoğraf çekmek çok keyifli oluyo, yumuşak ışık, kırmızımsı tonlar, e haliyle güzel çıkıyor fotolar



Bu fotoğraf da çok fena oldu ,önde çaylıklar, arkada gün batımı, diyaframı kısmam güneşe yıldızımsı bir hava veriyor

Çaylar da yeşermeye başlamış, yakında birinci sürümü toplarlar gibi, bu sene dört beş sürgün alacaklar sanırım buradakiler

Tripotu da almıştık bu sefer, beraber çekiniyoruz

Bi de güneşi arkamıza alalım di mi

Flaşlı çekince de şahane çıktı çaylar önde

Bu sefer kestirmeden iniyoruz yol kötü de olsa, Allah'tan hiç düşmedik, bu arada hava iyice kararıyor, hava daha bi kızılımsı, güneş bu toprak kısmın sağında kıpkırmızı, aşağı inerken de güneş şahane duruyor fakat fazla oyalanmak istemediğimizden fotoğraf çekmiyorum

Bizi izlediğiniz için teşekkürler, esen kalın