Eşimle Işıklı Gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Herkese selamlar,
Geçtiğimiz hafta sonu gezilerimi yeni paylaşmaya fırsat buldum.
Cumartesi Bakkoz denilen tepeye gün batımını fotoğraflamaya gitmiştim
Pazar günü de eşimle Işıklı'nın yukarısındaki Ardeşen ve Pazar ilçelerini tepeden gören seyirli bir yere hem gezmeye hem de gün batımını seyretmeye gittik. Üzücü bir haber ki gittimiz bu tepenin hemen komşu tepesi ise dün çıkan yangında tamamen yanmış nerdeyse, bu sabaha karşı ancak söndürülmüş.


İlk önce cumartesi gezimi paylaşıyorum

Bu arada daha önce Ramzey motorumla buralara defalarca çıkmışlığım var :)
Çıkarken Kaçkar dağlarını güneşin son ışıkları bürümüş, tepeye gün batmadan yetişmem lazım




Kafadan arka manzara süper duruyo, bu tarz fotoğrafı çok seviyorum





Motorsuz Kaçkar dağları manzarası




Bu arada tepeye az kaldı, burası kıpkırmızı bir toprak, burası çamurken Ramzeyle ne uğraşmıştım buralarda ya, hey gidi ramzeyli günlerim :) Tabi KLE 500 ile hiç bulaşmıyorum bu çamur işine, kuru yerlerden devam :)



tepeye vardım, ama malesef gün battı ben çıkarken, yetişemedim :pr: ama olsun , bu manzara da fena değil :)






Günün favori fotoğrafı bence bu :)






Kafa grenajdan gün batımı, arka planda bu sıcaktan soğuğa çalan renkler çok süper duruyo




Bu arada yol devam ediyo, aslında bu yolun sonunda tam tepelik yer, fakat hava karardığından ve tek olduğumdan biraz tırstım, geri döndüm buradan





Son bir manzara fotoğrafı alıp geri dönüyorum. Bu fotoğrafın aşağısında görünmeyen yerde Pazar ilçesi var






Bu dönüşe ve şu karşıdaki toprağa bayılıyorum, kıpkırmızı ve üstünde çaylıklar





Burası da dönüşün diğer tarafı






Buralardan aşağı ineceğim, hava tam kararmadan inmem lazım, acele ediyorum biraz, karşıda Kaçkarlar yine büyülüyor



Kaçkarları çekmeden duramıyorum :)





Bundan sonrası eşimle pazar günkü gezimden:




Şu karşıdaki küçük tepelere çıkacağız, fakat arka taraflardan bi kaç dane dağ tepe aşarak varacağız oraya.
Bu arada yanan yer sanırım bu fotoğrafta sol taraftaki büyük tepeymiş





Finduk ağaçları arasından Işıklı'nın yukarısına doğru ilerliyoruz




teleferik :)




Aşağısı çaylıklar, aslında bu düzlüklerde güzel pirinç de olur :)





Eşim bizim canavarcıkla bir poz veriyor, şu an keyfi yerinde, fakat ilerledikçe nolur belli olmaz :)





Aslında kestirmeden şu toprak yoldan yukarı gitmemiz lazım, fakat bu yol bizi bayağı zorlayacağından asfalttan devam edip daha sonra toprak yola gireceğiz, fakat biraz pişman olacağız




Bi de ben poz veriyorum






Burası Ortaalan köyü




Bu karşıdaki evde yöreye özgü eski evler






Bu arada makro uzatma tüpünü de yanıma almıştım, bu sarı çiçeğin üzerinde küçük bir böcek vardı, ikisini beraber kocaman çekmek için yaklaştıkça yaklaştım, fakat böcük uçuverdi, ben de bu küçük sarı çiçekle yetindim






Yukarı doğru tırmandıkça değişik çaylıklar görüyoruz, hoş bi görüntü var





Bayağı yükseldik, ama yollar çok bozuktu, zar zor çıkıyoruz , eşim gittikçe bana sinir olmaya başlıyor :)




İşte eşimin son durumu, her an bi sağ kroşe gelebilir bana :)





kelebeği bulunuz :)






bu yol buraya kadar olan yolun yanında asfalt gibi kalıyor, hesap edin artık




Yükseldikçe şahane manzaralar yakalıyoruz






Git git bitmiyor, bir an için ben de kaybolduğumuzu düşünüyorum, yollar o kadar çok sağa sola ayrılıyorki, en son gelişime göre bu yolları unutmuşum :)





Ama güzel manzaralarla karşılaşıyoruz



Aşağısı az sisli, güneş yavaş yavaş batmaya meylediyor, bir an önce bulmam lazım gideceğimiz tepeyi




Bu fotoğraf da hoşuma gitti






Git git bulamıyoruz, eşim kimbilir aklından neler geçiriyor, her molada teselli etmeye çalışıyorum :)






veeeeeeee, buldum tepeyi, hiç bu kadar mutlu olmamıştım, gün batımına da yetiştik, manzara şahane





Eşimden motora bir tekme geliyor uzaklardan :)





İyi iyi, eşim halinden memnun gibi :)





Ben de eşime aynı fotoğraftan istiyorum, bu fotoğrafları da çok beğendim





Başımızda güneş, daha ne olsun :)





Gün batmadan fotoğraf çekmek çok keyifli oluyo, yumuşak ışık, kırmızımsı tonlar, e haliyle güzel çıkıyor fotolar




















Bu fotoğraf da çok fena oldu ,önde çaylıklar, arkada gün batımı, diyaframı kısmam güneşe yıldızımsı bir hava veriyor





Çaylar da yeşermeye başlamış, yakında birinci sürümü toplarlar gibi, bu sene dört beş sürgün alacaklar sanırım buradakiler





Tripotu da almıştık bu sefer, beraber çekiniyoruz








Bi de güneşi arkamıza alalım di mi





Flaşlı çekince de şahane çıktı çaylar önde




Bu sefer kestirmeden iniyoruz yol kötü de olsa, Allah'tan hiç düşmedik, bu arada hava iyice kararıyor, hava daha bi kızılımsı, güneş bu toprak kısmın sağında kıpkırmızı, aşağı inerken de güneş şahane duruyor fakat fazla oyalanmak istemediğimizden fotoğraf çekmiyorum





Bizi izlediğiniz için teşekkürler, esen kalın :)
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Çok güzel bir gezi raporu... sıkılmadan okudum. En kötü geziniz böyle olsun :)
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
Yine çok güzel bir gezi olmuş abim,eline sağlık.Okurken heycan yaptım,yengenin hışmına uğramadan tepeyi bulacak mı diye.:) Kazasız belasız nice güzel geziler dilerim.Saygılar..
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Harika bir gezi ve harika fotoğraflar olmuş. Paylaştığınız için teşekkür ederim. :)
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
fotolar süper, bu güzellikleri paylaştığın için teşekkürler.kazasız sürüşler..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Teşekkür ediyorum herkese, çok sağolun
Suato21, aslında yengenin hışmına uğramadım değil :)idare ettik işte :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
10 numero 15 yıldız :mrgreen:
abi bunlar nasıl manzaralar :) yaktın ciğerimizi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst