eşeklerin yerini motor alınca ...

Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
ucuz nakliyat bu olsa gerek,

2.jpg


daha önce verildiyse kusura bakmayın artık.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Yani herkes bizim gibi keyif için sürmüyor.Adamın evine ekmek götürmesi lazım eldeki imkanla bu demkki:(
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Yani herkes bizim gibi keyif için sürmüyor.Adamın evine ekmek götürmesi lazım eldeki imkanla bu demkki:(

Açıkcası ben keyif olsun diye kullanmıyorum, gereklilik olduğu için kullanıyorum, keyfide yanına kar kalıyor tabi :rendeer:
Bu amcamında benim gibi düşündüğüne eminim, tedbirini aldıp, kendisini ve trafikteki diğer araçları tehlikeye sokmadan taşıyabildikten sonra motosikletle yük taşınmasına karşı değilim. Sadece eskiden benzer bir görüntüde motor yerine eşek olurdu ona değinmek istedim.
 
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
319
yahuu yuhh artıkın yawww ne dırr buu yurdumun ınsanı nolcakkk!!!
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Açıkcası ben keyif olsun diye kullanmıyorum, gereklilik olduğu için kullanıyorum, keyfide yanına kar kalıyor tabi :rendeer:
Bu amcamında benim gibi düşündüğüne eminim, tedbirini aldıp, kendisini ve trafikteki diğer araçları tehlikeye sokmadan taşıyabildikten sonra motosikletle yük taşınmasına karşı değilim. Sadece eskiden benzer bir görüntüde motor yerine eşek olurdu ona değinmek istedim.
Yok yav yanlıs anlama sana bise demedim:rendeer: Tabi boylesine bir görüntü alısık olunmadık bir durum acıkcası sasırtıcı.Yurdum insanı demiycem çünkü genelde geri kalmıs ülkelerde boyle görüntüler yasanıyor.İmkansızlıklardan dolayı böyle bir yönteme basvurmus gercekten üzücü.
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
216
motorun markası ne acaba bayağı sağlam bişeymiş hala gittiğine göre
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bana okadar yükle motoru desen yükleyemem adam nasıl yüklemiş helal olsun
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
yahuu yuhh artıkın yawww ne dırr buu yurdumun ınsanı nolcakkk!!!


Aşağılıyomusun ? o nası bi tabir ya ayıp.. Adam ekmeğini çıkarıyo.Herkes senin gibi rahat değil yerinde. ' yurdumun insanı nolcak!!! ' nedir bu ya ? Cümlende, anlaşılan kasıt yoksa mesajını düzeltmeni rica ediyorum.Eğer aşağılama kasıtlıysa cümlen o zaman vay haline, ne diim daha sana. Yazık.:farao:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
adama helal olsun denir karınca gibi çalışmış::alkiis:: ::alkiis::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onu yüklemek için özel bir sabitleme sistemi yapmış olması lazım. Adamda bayağı pratik zeka varmış. Haaa bunu büyük şehir trafiğinde sürüyorsa zeki fakat akıllı değilmiş diyeceğim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
[URL=http://imageshack.us][/URL]



İşte bu gibi sorunla karşılaşmamak için adamlar motoru tercih ediyor.....

Yuh layan arkadaşlarımızı özüre davet ediyorum...Konunun özünü bilmeden hayat kavgasında olan insanları aşağılamamak lazım...Sonuçta bir iş yapıyor, Keyfi olarak yapılmış bir şey diil....

Evinde kombisi olanlar bu resme bakıp kızmıştır şimdi...Ama adam ne mutludur şimdi...::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn Ben alkışlarım.....
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
[URL=http://imageshack.us][/URL]



İşte bu gibi sorunla karşılaşmamak için adamlar motoru tercih ediyor.....

Yuh layan arkadaşlarımızı özüre davet ediyorum...Konunun özünü bilmeden hayat kavgasında olan insanları aşağılamamak lazım...Sonuçta bir iş yapıyor, Keyfi olarak yapılmış bir şey diil....

Evinde kombisi olanlar bu resme bakıp kızmıştır şimdi...Ama adam ne mutludur şimdi...::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn Ben alkışlarım.....


Helal olsun dostum. ::biggrinn Ağzına sağlık.Herkesin bütçesi, şartları bir değil.Onun güzel bir işi vardı da o mu çalışmadı, traktörü vardı da o mu traktörüne yüklemedi.Lafım paylaşan dostumuza değil yanlış anlaşılmasın.Lafım yuh layanlara..!!
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
bu durumu yuh'layan arkadaşım değil , bizi bu duruma getirenler utansın...
diğer resimlerde yurdum insanı dediniz de bu resimde mi canınız yandı... dediğim gibi , bizi bu duruma getirenler utansın... (kesinlikle siyasi bir mesaj içermemektedir , aman yanlış anlamayın)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Abİ Helal Olsun.bİz Motora Bİr KaÇ Ufak Kolİ Koyuyoruzda Bukadarina Hayir Dİyoruz.harbİ Helal Olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim o motor jawa jawa hemde 350 lik
kullanan bilir yani biz 4 kisi bindikte banamısın demedi ayrica bi ara arkadasim yolda kalmisti artcisiyla beraber ben gitim yardimina benimde artcim vardi ve onuda motoru ve artcisiyla beraber cektim jawa jawa jawa helal olsun len jawa senın gibi motor var mi beeee ayrica icinizde doguya giden varsa bilir hhh sepetli motorlar var bütün yükleri onlarla tasiyorlar ama jawa gibisi yok kocum benim jawam acık yakıyo ama hakkınıda veriyoooo:rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
Aşağılıyomusun ? o nası bi tabir ya ayıp.. Adam ekmeğini çıkarıyo.Herkes senin gibi rahat değil yerinde. ' yurdumun insanı nolcak!!! ' nedir bu ya ? Cümlende, anlaşılan kasıt yoksa mesajını düzeltmeni rica ediyorum.Eğer aşağılama kasıtlıysa cümlen o zaman vay haline, ne diim daha sana. Yazık.:farao:

katılıyorum. tamam çok doğru değil bu hareket ama imkanlar kısıtlıysa adamın ne suçu var?:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst