Erzincan da 9 Şehit

Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Söyleyecek hiç bir şey yok, bir şehit yakını olarak artık yüreğim acıyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Gerçekten her gün bir çok sehit veriyoruz... Dicek laf bulunmuyor :pr:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah sehitlerin sefaatine nail eylesin bizleri..
Ne buyuk bir acıdır bu boyle...
Yapanların bugun olmasa yarın illaki yanına kalmayacak..
Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Allah Hepsine Rahmet Eylesin ..

yahu benim anlamadıgım bişe var biz bütün gücümüzle orda çatışmadayız o kadar askerimiz var neden hep şehit veriyoruz ve birde .. saldıran teröristler neden hep karanlıktan faydalanarak kaçıyor .. birde Haberlerde bilmem kaç terörist kıstırıldı falan diyor nasıl oluyo da kıstırılar teröristler öldürülemiyor :silent: :pr:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Allah o mertebeyi bizlerede nasip etsin ..Geride kalan şehit yakınlarına Yüce rabbim sabırlar ihsan eylesin ..

başlığı konu dışına taşıdım ...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah mekanlarını Cennet eylesin,şehadetlerini kabul buyursun.

Şehitlerin yakınlarına sabırlar.

Hainlerin bir sonu gelir inş.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Büyük Allah'ım şehitlerimizden rahmetini eksik etmez....onların mekanını mutlaka cennet eylemiştir....Vatanı ve Milleti için cannı siper eden tüm şehitlerimiz için dualarımızı eksik etmeyelim arkadaşlar:salut:
Çoğumuzun erkek evlatları var ve onlarda allahın izniyle vatani görevlerini yapacaklar.....
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Allah Hepsine Rahmet Eylesin ..

yahu benim anlamadıgım bişe var biz bütün gücümüzle orda çatışmadayız o kadar askerimiz var neden hep şehit veriyoruz ve birde .. saldıran teröristler neden hep karanlıktan faydalanarak kaçıyor .. birde Haberlerde bilmem kaç terörist kıstırıldı falan diyor nasıl oluyo da kıstırılar teröristler öldürülemiyor :silent: :pr:

Bu şerefsizler o kadar adiler ki çıkıp yüzyüze çatışmıyorlar işleri güçleri kalleşlik namussuzluk mayın tuzaklayıp patlatıyorlar uzaktan kumanda ile askeri konvoy geçerken en çok bu şekilde şehit veriyoruz malesef allah bunları kahretsin allah bu şerefsizlerin belalarını versin en kısa zamanda zaten dağda bi teroristin ömrü en fazla 3 yıl fazla yaşayamadan geberip gidiyorlar ::yanliss:::yanliss:::yanliss:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bununla ilgili bi teknoloji geliştirilmeli. askeri yolda yürütüp mayın taraması artık ortadan kalkmalı.

Türkiye'min başı sağolsun. 1 mehmet ölürse 1000 mehmet dirilir....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst