Allah Hepsine Rahmet Eylesin ..
yahu benim anlamadıgım bişe var biz bütün gücümüzle orda çatışmadayız o kadar askerimiz var neden hep şehit veriyoruz ve birde .. saldıran teröristler neden hep karanlıktan faydalanarak kaçıyor .. birde Haberlerde bilmem kaç terörist kıstırıldı falan diyor nasıl oluyo da kıstırılar teröristler öldürülemiyor :silent:r: