Hade bitir artık şu rodajı 3 ay oldu beaaaa:queen:
İşte günlerdir beklediğim topik, hayırlı olsun dememek için bayadır kendimi kasıyorum, bir ara artık bu adamın topik açacağı yok bari özelden diyeyim diye düşünmeye başlamıştım.
Gerçi yine kendi açmamış ama olsun iş görür. Hayırlı olsun Ertekinciğim güle güle, kazsız belasız kullanmak nasip olur inşaallah...
Arslanfb sana da ayrıca teşekkürler, bu adam topik açacağı yoktu valla...