Ertech'nin yeni 600 RR'ı.

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sonunda görebildik fotoları, tekrar hayırlı olsun kardeşim, şimdi canlısını görmek kaldı geriye :)

Yanındaki Erdem'in motor mu merak ettim?
Bir de aklında olsun, plakayı ben delerim istersen :wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dreamdark
Sanırım değil... Yanındaki motor sahtekisinin olmalı... (mı?)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ertekin cilgin bir gorunumu var, performansa diyecek yok zaten. Hayirli ugurlu olsun. En guzel gunlerde binmek nasip olsun. Hepimiz cok sevindik bu haberle.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Çok güzel adamım Allah kazadan beladan nazardan uak tutsun maşallah diyelim. Bu arada yanlış görmediysem egzos leo vinci eğer öle ise çok iyi bir tercih yapmışsın bende de leo var ve müthiş bir sese sahip. Ama arrowada benziyo neyse eğer arrowsa oda iyi bir sese sahip.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar çok teşekkür ederim hepinize... Çok sağolun iyi dilekleriniz için... :rendeer:

Benim motorun yanındaki r6 sahtekisi'nin motoru... Sevgili çalışma arkadaşım :p Hade bitir artık şu rodajı 3 ay oldu beaaaa :p :queen:

egzoz titanium arrow... Aslında komple leovince karbon titanium egzozda gözüm çok kalmıştı... Mehmet abi'nin(Boy) motosikletinde var nefis ses veriyor.
Ama arrow'da fena değil...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
İşte günlerdir beklediğim topik, hayırlı olsun dememek için bayadır kendimi kasıyorum, bir ara artık bu adamın topik açacağı yok bari özelden diyeyim diye düşünmeye başlamıştım.

Gerçi yine kendi açmamış ama olsun iş görür. Hayırlı olsun Ertekinciğim güle güle, kazsız belasız kullanmak nasip olur inşaallah...

Arslanfb sana da ayrıca teşekkürler, bu adam topik açacağı yoktu valla...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
İşte günlerdir beklediğim topik, hayırlı olsun dememek için bayadır kendimi kasıyorum, bir ara artık bu adamın topik açacağı yok bari özelden diyeyim diye düşünmeye başlamıştım.

Gerçi yine kendi açmamış ama olsun iş görür. Hayırlı olsun Ertekinciğim güle güle, kazsız belasız kullanmak nasip olur inşaallah...

Arslanfb sana da ayrıca teşekkürler, bu adam topik açacağı yoktu valla...

Rica ederim bende tesadüfen öğrendim onun açmasını bekliyodum.Baktım açmadı patlattım bende topiki.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız inşallah.:rendeer:
Çok nefis duruyor.:wiinkk:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Off off offf yanıyorrr resmen yanıyorrr fotolar superr :) Tekrar hayırlı olsunnn...Allah kaza bela hırsızlık vs vs gostermesınnn :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst