Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı uğurlu olsun kawadan sonra rr geçmeniz iyi olmuş.Pertli motordan paranızı alabildiniz mi?:silent: Yaklaşık aynı performası verir yada rr daha güçlü olmalı.Biraz oturuş pozisyonu yorar gibi Hadi ama fotograflar nerde 4 sayfayada baktım yok
ben bu topici geç gördüm...
amaaan bişi değil ben buna dokundum şöle bir yanımdan geçti arada ertek ses çıkarıyo gaza geliyo o kadar
hayırlı olsun:rendeer:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayyyy maşallah gelin gibi :queen: Erteck sürekli sana çalışıyorum aaa topikten alamıyorum kendimi canım :mrgreen: Yakışır arkadaşımıza :rendeer:
Hadi ama görüşelim artık yaa bir an önce di mi di mi Hayır seni özledik motorla bir alakası yok yanlış anlama :mrgreen: