Ertech'nin yeni 600 RR'ı.

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
hayırlı olsun kardeş. gülel güle kullan. allah kaza bela göstermez işallah
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı uğurlu olsun kawadan sonra rr geçmeniz iyi olmuş.Pertli motordan paranızı alabildiniz mi?:silent: Yaklaşık aynı performası verir yada rr daha güçlü olmalı.Biraz oturuş pozisyonu yorar gibi :) Hadi ama fotograflar nerde 4 sayfayada baktım yok :p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Herkese çok çok teşekkür ederim.... Çok sağolun... :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ben bu topici geç gördüm...
amaaan bişi değil ben buna dokundum şöle bir yanımdan geçti arada ertek ses çıkarıyo gaza geliyo o kadar:)
hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Geciken fotolar... :)

2c8c6639ba4c398c73349.jpg


31a8f4313fede49f68991.jpg


cdd3edabec7eef4e573a2.jpg
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
137
waaaay kerdeşim benim sonunda görebildik :p hayırlı ugurlu olsun çok canawarrr yaw... Allah kaza bela vermesin... :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayyyy maşallah gelin gibi :queen: Erteck sürekli sana çalışıyorum aaa topikten alamıyorum kendimi canım :mrgreen: Yakışır arkadaşımıza :rendeer:
Hadi ama görüşelim artık yaa bir an önce di mi di mi :) Hayır seni özledik motorla bir alakası yok yanlış anlama :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vallahi harika göz kamaştırıcı allah nazarlardan korusun inşallah aminnnnnnn
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
vay be..
finansbankında oraya cekmıssın arrowlu hanspreeeeeeee yi:)
gözdeye bagırıyomussun sureklı:D
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Heh şimdi oldu işte. :) Tekrardanhayırlı olsun pertekinim, kazasız belasız kullanasın inşallah. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst