Ertech'nin yeni 600 RR'ı.

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Ulen yakın zaman diye diye kanser ettin:p:queen:

Yakın zaman dediği milleti kanser edip öldürdükten sonra galiba. Binmeye fırsatın olmayabilir ama üstünde otur resim çektir 2 dk 3 dk da yükle toplam 5 dk eder millet senin adına çok sevindi, sevincine ortak et herkesi

abin olarak görmek istiyorum seni yeni motorun üstünde.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hayırlı ugurlu olur insallah.
Allah kaza bela musibet gostermesin kardesim.
Gule gule kullanman dileklerimle..
Darısı isteyipte olmayanların basına..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Şu anda işteyim motosiklet evde maalesef... Akşam çekeceğim eve gidince...

Kızmayın bu kadar ... :mrgreen::cherry::rendeer:

Hepinize sonsuz teşekkür ediyorum...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Daha öncede demiştik ama yine diyelim Hayırlı olsun.:rendeer:

BU arada şu foto olayına gelen tepkilere şiddetle katılıyorum . Ulen 4 gün önce " yakın zamanda resimleri ekliycem diyordun" şimdi yine aynı. Bu yakın zaman ne zaman oluyor hııı::rantinp:

Milleti ganser etmeye mi niyetlendin hıı::11122::

Şurda 3-5 dk foto eklemeye zamanın yoksa o motoru hiç almasaydın be perttekinim:p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun abi :) Kazasız belasız sürüşlere inşallah :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun, güle güle kullan......................
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Orjinal fotograflarını dört gözle bekliyoruz, hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hayırlı olsun ertekin güle güle kullan fotorafları bekliyoruz allah nazardan saklasın:)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız kullanırsın inş.
Allah olmayanlara da nasip etsin :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin.

Güle güle kullanasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw yalan söylüyor almış olsa resim koyar nerde resimler peh hikaye:queen::queen::queen:Şaka bi yana Allah kaza bela vermesin hayırlısı olsun.Deli makinadır kullandım aman dikkatli ol:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ertek hayırlı olsun allah kaza bela vermesin gule güle kulan artık bir tur verirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst