ErTecH E-5'te son 1saat içinde kaza yapmış . Kendisinin durumu iyi

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Eveet arkadaşlar ben de yeni eve geldim ertekin sapasağlam daş gibi :p
anaaa biraz geç mi kalmışım ne :queen:

Buda Ertech'in sağlamlık kanıtı:p
dsc02569oy9.jpg

:
huleeynn hani benim olacaktı bu film :( bu benim , eller de görkemindir biz hastanede ganimetleri yağmaladık :p kask ve montu da yağmalayalım demiştik te hatıra olur ertekine diye vazgeçtik :p

ertekin iyiki elim ağrıyor diyorsun destan yazmışsın be , bizi mi kandırıooon :p
Allaha çok şükür ucuz atlattım... Şu anda sol elim biraz şişti darbeden dolayı, omzum biraz morardı, ufak tefek ağrılarım var...
hangi ufak tefek ağrılar bunlar yahu :p

Ertekin işin geyiği neyse de başta telde konuşurken arkadan sesini duymam kalp krizi geçirmemi önledi açıkçası :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yav Görkemim sende kaza yaptın abi...tüh be...şimdi okudum...Erteğede tekrardan geçmişler olsun...Allah korudu sizleri beyler...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
geçmiş olsun.arkadaşımıza birşey olmaması sevindirici.karşı tarafın kaskosu sadece araç sahibinin aracını yaptırır.motorunuzun o günkü kasko bedelini ödiyecek olan sigorta şirketidir.ancak sigorta şirketleri de 8000 ytl'ye kadar ödeme yapar.trafik mahkemesi yoluyla üzerini araç sürücüsünden tahsil edebilirsiniz.tekrar geçmiş olsun allah beterinden saklasın.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Ertekin,Görkem,Gürkan şimdi siteye girdim yeni öğrendim olayı,önce üzülüp sonra sevindim.Arkadaşlar en kötü kazanız bu olur inşallah,aman dikkat bizleri üzmeyin lütfen,hepinize çok geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ertekin geçmiş olsun tekrar iyi olmana çok sevindim
Abdullaha sabah iş yerinde kaza yaptığını söyledim
telefon açmış sana ilk o söyledi iyi oluğunu rahatladım
vallahi ama görkem de ucuz atlatmış yavf onada çok geçmiş olsun.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Eveet arkadaşlar ben de yeni eve geldim ertekin sapasağlam daş gibi :p
anaaa biraz geç mi kalmışım ne :queen:


huleeynn hani benim olacaktı bu film :( bu benim , eller de görkemindir biz hastanede ganimetleri yağmaladık :p kask ve montu da yağmalayalım demiştik te hatıra olur ertekine diye vazgeçtik :p

ertekin iyiki elim ağrıyor diyorsun destan yazmışsın be , bizi mi kandırıooon :p

hangi ufak tefek ağrılar bunlar yahu :p

Ertekin işin geyiği neyse de başta telde konuşurken arkadan sesini duymam kalp krizi geçirmemi önledi açıkçası :)

Kesinlikle bir çatlak gördüğüme yemin edebilirim:silent:
Çatlamış!

Kırılmasında çatlasın yaav, boooşşveeerr:mrgreen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Kesinlikle bir çatlak gördüğüme yemin edebilirim:silent:
Çatlamış!

Kırılmasında çatlasın yaav, boooşşveeerr:mrgreen:

Abi aslında çatlak daha tehlikeli. (çatlak filan yok bu arada...)

Bu arada Ertekin'in lateral kranyografisinde lateral servikal de iyi çıkmış. Ama burada C3-C4 ilişkisi bozulmuş, kifotik angulasyon gelişmiş. Ciddi birşey değil ama birkaç gün boynu ağrıyacak gibi görünüyor. Yapılacak şey sert boyun hareketlerinden uzak durmak, ağrı çoksa belki bir boyunluk, biraz da antiromatizmal ağrı kesiciler... Geçmiş olsun..

Görkem sana da geçmiş olsun. Kendi derdini anında unutup arkadaşına koşman takdire şayan... İyi ki MT var..
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Her ikinizede çok geçmiş olsun ; iyi olmanıza çok sevindik:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben diyecek bir şey bulamadım:cyclopsan

ertek yiyecek ekmeğin varmış

allah anana babana bağişlamış,çok geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Abi aslında çatlak daha tehlikeli. (çatlak filan yok bu arada...)

Bu arada Ertekin'in lateral kranyografisinde lateral servikal de iyi çıkmış. Ama burada C3-C4 ilişkisi bozulmuş, kifotik angulasyon gelişmiş. Ciddi birşey değil ama birkaç gün boynu ağrıyacak gibi görünüyor. Yapılacak şey sert boyun hareketlerinden uzak durmak, ağrı çoksa belki bir boyunluk, biraz da antiromatizmal ağrı kesiciler... Geçmiş olsun..

Görkem sana da geçmiş olsun. Kendi derdini anında unutup arkadaşına koşman takdire şayan... İyi ki MT var..

yani iyi dimi doktor bey :)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
yaw şimdi ne yazılır buraya beyler kabul gününüzmüydü ne şaka bi yana çok geçmiş olsun allah sizi sevdiklerinze bağışlamış

bende dün öğlen halıcıoğlu e-5 haliç köprüsünden yokuşunu tırmanırken en sol şeritten orta şerite hızla makas atan maganda yüzünden orta şeritteki jipin korkarak en sağa kırmasını ve en sağ şeridin en sağındaki kurye arkadaşı sıyırıp geçmesini gördüm resmen kaynar sular dökülkü üzerimden
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Tekrar geçmiş olsun sizlere.
1-Trafik raporunu görelim,hata kimde,alkol durumları vs.
2-Karşı tarafın zorunlu trafik sigortası suç oranına göre hasarınızı öder,ancak teminat dahilinde olan miktarı.
3-Karşı tarafın kaskosundan direk talepte bulunamazsınız,dava açacaksınız ve sonuca göre karşı tarafın kaskosu kalan tutarı poliçe sahibi adına öder.
4-Geç kalmadan kazalı araca ihtiyati tedbir koyun,ya da başka bir araç,taşınmaz vs.Çünkü araç rehinli vs olabilir.Açacağınız dava sonuçlanana kadar haciz koymanız sizin yararınıza.
5-Eğer alkol varsa kasko 1 kuruş ödemez,o yüzden acilen ihtiyati tedbir kararı aldırın.
Tekrar geçmiş olsun,cebinizde ki şans kuponlarından birini daha yitirdiniz.

Ben avukat filan değilim,sadece cebimdeki şans kuponlarını tecrube kuponlarıyla değiştirdim.

Abi bunlara çok yakın şeyleri, özellikle araca acilen ihtiyati tedbir koydurması gerektiğini dün Ertech'e söyledim, sonrada emin değilim bilmiyorum, belki böyledir dedim:cherry:

Zira gerçekten bilmiyorum, sizin kuponlardan emin misiniz, hani öyleyse acilen o araç parktan çekilmeden birşeyler yapsın.

huleeynn hani benim olacaktı bu film :( bu benim , eller de görkemindir biz hastanede ganimetleri yağmaladık :p kask ve montu da yağmalayalım demiştik te hatıra olur ertekine diye vazgeçtik :p

Filmler bende, canın oynamak isteyince söyle dosyayı vereyim:p

Abi aslında çatlak daha tehlikeli. (çatlak filan yok bu arada...)

Bu arada Ertekin'in lateral kranyografisinde lateral servikal de iyi çıkmış. Ama burada C3-C4 ilişkisi bozulmuş, kifotik angulasyon gelişmiş. Ciddi birşey değil ama birkaç gün boynu ağrıyacak gibi görünüyor. Yapılacak şey sert boyun hareketlerinden uzak durmak, ağrı çoksa belki bir boyunluk, biraz da antiromatizmal ağrı kesiciler... Geçmiş olsun..

Görkem sana da geçmiş olsun. Kendi derdini anında unutup arkadaşına koşman takdire şayan... İyi ki MT var..

Abi bu Ertech bütün ilişkilerinde böyle, evde kalcan diorum dinlemiyo beni:queen:

Bi kaza yaptım diye insan C3-C4 ilişkisini hemen bozmamalı bence:p

Şaka bir yana sizin aramızda olmanız harika birşey, bilgiler için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bana da geçmiş olsun diyen tüm arkadaşlara çok teşekkürler... Benimki ufak bir olay asıl önemli olan Ertekininki...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Ertech geçmiş olsun üzüldüm gerçekten.Belkide nazar değdi :pale::salut: Görkem bu arada sanada geçmiş olsun sende sıyırmıssın.Arkadaşlar daha dikkatli olalım.Bizde hergün olası kazalardan kaçıyoruz.:pale:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya bu filmerden banada ver kanka..
ertek ten hatıram olsun..
ertekin in maşallahı var valla..
kısa bir ziyaret yaptık görkem ve hasanla...
korkacak bişi yokmuş...
artık biraz dinlensin...:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
İşte bu da Ertekinin kaza sonrası olan düşünceleri :queen:
Al sana film Tuğçe :cherry:
erteknm8.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst