Eveet arkadaşlar ben de yeni eve geldim ertekin sapasağlam daş gibi 
anaaa biraz geç mi kalmışım ne :queen:
bu benim , eller de görkemindir biz hastanede ganimetleri yağmaladık
kask ve montu da yağmalayalım demiştik te hatıra olur ertekine diye vazgeçtik 
ertekin iyiki elim ağrıyor diyorsun destan yazmışsın be , bizi mi kandırıooon

Ertekin işin geyiği neyse de başta telde konuşurken arkadan sesini duymam kalp krizi geçirmemi önledi açıkçası
anaaa biraz geç mi kalmışım ne :queen:
huleeynn hani benim olacaktı bu filmBuda Ertech'in sağlamlık kanıtı
![]()
:
ertekin iyiki elim ağrıyor diyorsun destan yazmışsın be , bizi mi kandırıooon
hangi ufak tefek ağrılar bunlar yahuAllaha çok şükür ucuz atlattım... Şu anda sol elim biraz şişti darbeden dolayı, omzum biraz morardı, ufak tefek ağrılarım var...
Ertekin işin geyiği neyse de başta telde konuşurken arkadan sesini duymam kalp krizi geçirmemi önledi açıkçası