Tekrar geçmiş olsun sizlere.
1-Trafik raporunu görelim,hata kimde,alkol durumları vs.
2-Karşı tarafın zorunlu trafik sigortası suç oranına göre hasarınızı öder,ancak teminat dahilinde olan miktarı.
3-Karşı tarafın kaskosundan direk talepte bulunamazsınız,dava açacaksınız ve sonuca göre karşı tarafın kaskosu kalan tutarı poliçe sahibi adına öder.
4-Geç kalmadan kazalı araca ihtiyati tedbir koyun,ya da başka bir araç,taşınmaz vs.Çünkü araç rehinli vs olabilir.Açacağınız dava sonuçlanana kadar haciz koymanız sizin yararınıza.
5-Eğer alkol varsa kasko 1 kuruş ödemez,o yüzden acilen ihtiyati tedbir kararı aldırın.
Tekrar geçmiş olsun,cebinizde ki şans kuponlarından birini daha yitirdiniz.
Ben avukat filan değilim,sadece cebimdeki şans kuponlarını tecrube kuponlarıyla değiştirdim.
Ben mi kaçırdım acaba Görkem sende mi kaza yaptın?