ErTecH E-5'te son 1saat içinde kaza yapmış . Kendisinin durumu iyi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
Görkem düştüğünde gördüğüm ilk olay düşmesiyle kalkıp arkaya bakması bir oldu göz göze geldim hemen arkayı kontrol etti ve kırılan ufak tefek şeyleri ben bile daha ne olduğunu anlamadan kenara attı :cyclopsan allahtan arkasında bi otomobil yoktu çok soğukkanlıydı.Görkem sanada tekrar geçmiş olsun abi...
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Ertekin'in kazası:
Arkadaşlar on dadika önce aynadan gördüğünüz birinin kaza yapması feci bir şey. Dün geceki amacmız Avrupa yakasına geçip çay içmekti. Görkem'in telefonu çaldığı için sağa yanaşıp durduk ve kaza haberini aldık. Haber bize ulatığında hemen Ertekin'i aradım. "Haydarpaşa'nın çayı güzelmiş biz de buraya geldik" dedi:):):) O an iyi olduğunu anladım ve içim rahatladı.

Görkem'in kazası:
Bir midibüs düşünün, gece vakti üstünüze doğru geliyor, selektör yapıyor, içindeki bir adam el kol hareketleriyle bir şeyler anlatmaya çalışıyor bana... Bu araç baktı olmayacak sağa çekti ben de bir derdi var diye yanına gidip durdum. Arkadaşınız kaza yaptı dedi. Ertekin'den bahsediyor olamaz yuh dedim. Motorun rengini sordum. Görkem olduğunu anladım. Dönüp köprü yoluna gittiğimde Görkem Bey pırrrrrr çoktan gitmişti. Zaten telefonu açtığında karşıya yani Ertekin'in yanına ulaşmıştı bile:)

Akşam çok üzülmemize rağmen saçma bir sevinç içindeyim. Çünkü iyi atlattık gerçekten. Arabayı kaçıran sarhoş bir zibidi ve zart diye şerit değiştiren dolmuş şöförü ciddi bir tehlike. Gülüp geçip arkadaşlarımızın iyi olmasına şükrediyoruz işte, garip...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Tekrar geçmiş olsun sizlere.
1-Trafik raporunu görelim,hata kimde,alkol durumları vs.
2-Karşı tarafın zorunlu trafik sigortası suç oranına göre hasarınızı öder,ancak teminat dahilinde olan miktarı.
3-Karşı tarafın kaskosundan direk talepte bulunamazsınız,dava açacaksınız ve sonuca göre karşı tarafın kaskosu kalan tutarı poliçe sahibi adına öder.
4-Geç kalmadan kazalı araca ihtiyati tedbir koyun,ya da başka bir araç,taşınmaz vs.Çünkü araç rehinli vs olabilir.Açacağınız dava sonuçlanana kadar haciz koymanız sizin yararınıza.
5-Eğer alkol varsa kasko 1 kuruş ödemez,o yüzden acilen ihtiyati tedbir kararı aldırın.
Tekrar geçmiş olsun,cebinizde ki şans kuponlarından birini daha yitirdiniz.

Ben avukat filan değilim,sadece cebimdeki şans kuponlarını tecrube kuponlarıyla değiştirdim.


Ben mi kaçırdım acaba Görkem sende mi kaza yaptın?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Ya kazadan önce Ertekin'in çok yemesiyle dalga geçiyorduk. Yarasın ya, bırakalım yesin. Bak o kokoreçler kaportayı göçürtüyo yeri gelince:):)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben mi kaçırdım acaba Görkem sende mi kaza yaptın?

Evet ben de kaza yaptım... Ertekinin kaza haberini aldığımızda beşiktaş civarlarındaydık. Bir an önce Haydarpaşa'ya geri dönmeye karar verdik , Seral'e de eve dönmesinin daha iyi olacağını , bizim olanlardan onu haberdar edeceğimizi söyledik...
Herneyse yola çıktık , köprü ayrımına geldiğimizde Seralle el sallaştık... Seral hızlandı , önüme döndüğümde önümdeki otomobilin önüne sarı dolmuşlardan birinin çok sert bir hamleyle kırmış olduğunu ve önümdeki aracın frenlere asıldığını gördüm. Tabi fren yapamadım ve araca arkadan yapıştım.
Yere düştüm, motor da üzerime düştü... Düşer düşmez kafamı arkaya çevirdim , baktım arkadan otomobil veya otobüs geliyor mu. Neyse ki arkamda Tuğper vardı.

Aklıma Ertekin geldi... Hemen öndeki otomobile yürüdüm hasara baktım. Hasar yoktu. Adama hasar yok dedim , o da "boşver hasarı sen nasılsın" dedi... Yere baktım aynam kırılmıştı. Aldım kırılan parçaları yol kenarına attım. Motoru kaldırdım ve Ertekine gitmek için çalıştırdım... Bir baktım vitese geçmiyor. İndim vites kolunu elimle düzelttim. Bindim ve Tuğperle birlikte hastaneye hızla devam ettik...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Abi Cok geçmiş olsun iyi atlattıgına sevindim.

Bir an önce iyileşir inşallah
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Evet ben de kaza yaptım... Ertekinin kaza haberini aldığımızda beşiktaş civarlarındaydık. Bir an önce Haydarpaşa'ya geri dönmeye karar verdik , Seral'e de eve dönmesinin daha iyi olacağını , bizim olanlardan onu haberdar edeceğimizi söyledik...
Herneyse yola çıktık , köprü ayrımına geldiğimizde Seralle el sallaştık... Seral hızlandı , önüme döndüğümde önümdeki otomobilin önüne sarı dolmuşlardan birinin çok sert bir hamleyle kırmış olduğunu ve önümdeki aracın frenlere asıldığını gördüm. Tabi fren yapamadım ve araca arkadan yapıştım.
Yere düştüm, motor da üzerime düştü... Düşer düşmez kafamı arkaya çevirdim , baktım arkadan otomobil veya otobüs geliyor mu. Neyse ki arkamda Tuğper vardı.

Aklıma Ertekin geldi... Hemen öndeki otomobile yürüdüm hasara baktım. Hasar yoktu. Adama hasar yok dedim , o da "boşver hasarı sen nasılsın" dedi... Yere baktım aynam kırılmıştı. Aldım kırılan parçaları yol kenarına attım. Motoru kaldırdım ve Ertekine gitmek için çalıştırdım... Bir baktım vitese geçmiyor. İndim vites kolunu elimle düzelttim. Bindim ve Tuğperle birlikte hastaneye hızla devam ettik...


Görkem sende ucuz atlatmışsın... Dün gece konuştuk ama bu kadar ayrıntılı olarak hatırlayamadım. O halde bile yanıma geldiğin için çok teşekkür ederim... Çok sağol...:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili ErTech mesaj kutunuz dolu.


GorkeM size de çook geçmiş olsun dileklerimi iletirim.Telaşlı ve kafanızın nispeten dağınık olduğu bir ana denk gelen bu kazadan sağ salim kurtulmanıza çoook sevindim.Size de bol şans biletleri dilerim.:wiinkk:
Geçmiş olsun.:rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum kendisine

Allah bizlere göstermesin ve kendisine de bir daha böyle bir kaza yaşatmasın.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Serumu Sömürürken
sedyeyd0.jpg


Hastaneden Ayrılıyoruz
ertekuploadpp6.jpg
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
geçmiş olsun dileklerimi iletirsen sevinriim (dileklerimizi demedim başka benim adıma konuşursa sevmem bende başkasının adına konuşmam :D )
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
aman ertekin şu siteye tekrar makara dolu mesaj atman inan tüm üzüntümüzü unutturdu bize...keşke her kaza haberinin sonu böyle güzel bitse...allah seni sevdiklerine bağışladı...tekrardan hoşgeldin diyelim aramıza...:rendeer:

GorkeM sanada geçmiş olsun kardeşim ucuz atlatmışsın allah beterinden korusun...
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Geçmiş olsun arkadaşlarım,:rendeer:
Dilerim bundan sonra tüm kazalarımız böyle espri ile atlatılsın ve en kötüsü böyle olsun,sağlıcakla ...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaavv arkadaşlar, Ertekin, Görkeeemm, siz benim yüreğime mi indireceksiniz:pale: Çocuklar kadar sevindim iyilik haberlerinize:rendeer::rendeer:
Kazaları sonra analiz ederiz, armızda olmanız, bizim için Lütuftur sevgili arkadaşlar:rendeer: Başta Komtanım olmak üzere MT cilere teşekkür bile edemiyorum, ne desem az ki:)
Şükür ki atlattınız, şükürki bunları yazıyoruz buradan birbirimize.

Gerçekten deli oldum sevincimden, ilk başta çok şüphe ile yaklaşmıştım ne yalan diyeyim:cat:
Hoşgeldiniz arkadaşlar, kazasız belasız mutlu bir ömür dilerim:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst