Erkeklere özel Motosiklet

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
hakkaten baktıgımda bende de bir tiksinme uyandırdı resim, öte yandan üzerinde bunca konusulmasına da anlam veremedim. adam yapmış etmiş, kendi kültüründe yeri olabilir, bizimkinde olmadığı kesin. bakarsın begenirsin, bakarsın sevmezsin kapatırsın. ama ciddi ama geyik yorumlar yapılır seversin sevmezsin yazarsın yazmazsın.

tartışmaya bahane arıyoruz sanki..

.....Medeniyetle cinselliğin hiç bir alakası yok. Konu burda zaten cinsellik değil. O motora bakarken adamın birisi aklından sizlerden birinin "eşini / kız kardeşini / annesini " geçiyorsa hoşunuza mı gidicek. Sakın bana o motora bakıp da aman tanrım ne güzel bi şaheser ! tam bir el emeği diye düşündüğünüzü söylemeyin, sadece gülerim...

bu da günün komedisi :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
melocan seni kınıyorum dostum dewlet elinden geeni yapıyo dawaları bitirmek için. ayrıca awrupada bizimkine benzer olaylar olmuyomu sanıyosun sen sadece twlere yansımıyo. ben amerikayı sawunan biri deilim ama inanki onlarda olmasaydı sen suan yararlandıgın nimetlerden yararlanamazdın

Ne gibi nimetlerden yararlanıyorsun, söyle de biz de bilelim yararlandığımız nimetleri.
Hepinizi amerika manyağı olmuşsunuz, nerdeyse tapacaksınız adamlara, yazık..
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
14
Motor ilginçlik adına 10 numara. Şu seviye tespitide kapatın lütfen Tubıs Tartışma lütfen büyüklük sende kalsın. Arkadaş yeni forum kurallarını okuması yeterli olucaktır heralde.... Hoşçakalın paylaşım için saol...

Burası ne acayip bir yermiş ya herkes birbirinin avukat kesiliyor. Büyüklük sen de kalsın dediğin hamınefendi tanımadığı birine şaklaban, yorum yapanlara sapık, bulunduğu bölgedeki doktorlara saygısızlık yapan bir bayan.

Ben arkadaşa değil tabiki yazdıklarına kıl oldum bunun tersini algılayan varsa vay haline.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
tubis, Aslında savunduğun şey doğru olan ama sinirlendin çıkışın sert oldu. Senin için doğru olanı karşındakine empati yoluyla anlatmak istiyorsun fakat empati oluyor iğneleme :) İğneleme de karşındakini ister istemez tahrik ediyor. Marlboro Man in cevabı gibi bişey yazıcaktım senin yazını okuyunca sonradan genelleme yapmamaış falan diyerek vazgeçtim. Burdaki bütün arkadaşlara sesleniyorum lütfen tartışırken sinir haliyle kantarın topuzunu kaçırmayalım. :cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Herkesin dini kendine... "Baktığın kızla göz zinasına girmek" senin inancın. Saygı durarım. Fakat bunun için kimseyi taşlayamazsın.

Herneyse din tartışmasına dönmesin olay...

bak güzel kardeşim 6 yıl imam-hatip okudum muhafazekar zannetmeyin sadece dinimizde olan çarpıtmaları artık kaldıramıyorum senin inancın derken senin inancın olup olmadıgını sorabilirmiyim

melocan seni kınıyorum dostum dewlet elinden geeni yapıyo dawaları bitirmek için. ayrıca awrupada bizimkine benzer olaylar olmuyomu sanıyosun sen sadece twlere yansımıyo. ben amerikayı sawunan biri deilim ama inanki onlarda olmasaydı sen suan yararlandıgın nimetlerden yararlanamazdın

bende seni kınıyorum dewlet elinden geleni yapıyorda benmi göremiyorum amerika olmasaydı başkası olacaktı
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bence konu seviyesini aşıyor... biraz daha dikkatli olalım bence...

melocann
Önemli olan benim inancım değil , önemli olan herkesin inancının farklı olabileceğidir... Benim burada savunduğum müslüman dinince kabul edilmeyen veya edilen birşey olup olmadığı değil. Benim savunduğum , dininiz, inancınız ne olursa olsun size ters gelen birşeyi taşlamamanız gerektiğidir... Herkesin inancına , kültürüne saygı duyulmalıdır... Eğer hoşunuza gitmiyorsa hoşuma gitmedi diyerek geçebilirsiniz...
Benim ilk yorumuma bakarsanız göreceksiniz , tasarımını çok beğendim diyerek geçtim... onun veya bunun beğenisini sorgulamadım.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
önceki yazımda var amerika taraftarı deilim ben milliyetciyim ama türkiye ilerledi kim nederse desin kimse dininine karsı gelmeden yasıyor senin o ameranlar dedigin türkiye seni düşmanlardan korumak için bir ton silahını amerikanlardan alıyor artık eskidenmiş o kazma kürek adamlar bi dügmeyle istedikleri yeri yokediyor
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
İstediğinizi yazın umrumda değil, varadero48 sana da bişey diyemiyeceğim, muhatabım değilsin. Nerden çıktıysan.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
melocan sen git durdur aşiretleri falan ozman sen gec dewletin başınada sen yap.. kolay sanıyorsunuz herseyi ben marmariste yasadıgımdan senin din ve laiklik anlayısına gülüyorum sadece
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
önceki yazımda var amerika taraftarı deilim ben milliyetciyim ama türkiye ilerledi kim nederse desin kimse dininine karsı gelmeden yasıyor senin o ameranlar dedigin türkiye seni düşmanlardan korumak için bir ton silahını amerikanlardan alıyor artık eskidenmiş o kazma kürek adamlar bi dügmeyle istedikleri yeri yokediyor

neden alıyor biliyormusun elin mahkum gülüm mecbur alacaksın o kadar borcun varken sana istediğini yaptırıyor silah üretme dedimi bitmiştir edirnede olması lazım dünyanın en büyük tank fabrikası vardı ne oldu soruyorum
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
neoldu tubiş niye kazdın sen benim muhatabım deilsinki bikere burası bir motorcu sitesi bile deil neredeyse. sen kendini motorcumu sanıyorsun adam gibi konuşmanı tawsiye ederim kendini aşıyorsun işine gelmedi sanırım bi amerikan motoruna bindigni ögrenince..
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
melocan sen git durdur aşiretleri falan ozman sen gec dewletin başınada sen yap.. kolay sanıyorsunuz herseyi ben marmariste yasadıgımdan senin din ve laiklik anlayısına gülüyorum sadece

:queen::queen::queen::queen: be sana gülüyorum aklın bi karış havada gerçekleri göremiyorsun

bi kere doğudaki aşiretleri dewlet el atamaz askeriye bitirir
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Seviye belirleme uzmanımısınız.
Abi acayip kıl oldum bu arkadaşa.

Adamın biri topic açmış 'bu da benim köpeğim' başlıklı. Bay RTÜK hemen olaya müdahale eder başlığınız biraz kaba olmuş. Kardeşim insanlar motosikletlerine isim takamazlarmı. Motosikletine, kızım, oğlum, karakaçan falan filan diyemezlermi.

Evet gayet iyi anladık senin ne demek istediğini.

Şimdi duble kıl oldum arkadaş sana.
Burası ne acayip bir yermiş ya herkes birbirinin avukat kesiliyor. Büyüklük sen de kalsın dediğin hamınefendi tanımadığı birine şaklaban, yorum yapanlara sapık, bulunduğu bölgedeki doktorlara saygısızlık yapan bir bayan.

Ben arkadaşa değil tabiki yazdıklarına kıl oldum bunun tersini algılayan varsa vay haline.

benimle ilgili yazdığın 3 farklı mesaj. arkadaşın burada kıl olduğu kişi benim.

pardasan, sen ya yazı yazmayı bilmiyorsun, ya da yazdığını anlayamıyorsun.
ilk iki mesajınla üçüncü mesajın birbirini tutmuyor. bunu herkes farkedebilir.

ÜYE bana kıl olduğu için 1 kerelik cevap hakkımı kullanmak istedim. Başka birşey yazmayacağım.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
neoldu tubiş niye kazdın sen benim muhatabım deilsinki bikere burası bir motorcu sitesi bile deil neredeyse. sen kendini motorcumu sanıyorsun adam gibi konuşmanı tawsiye ederim kendini aşıyorsun işine gelmedi sanırım bi amerikan motoruna bindigni ögrenince..

Haddini daha fazla aşmamanı öneririm sana. Kendimi motorcu sanmıyorum. MOTORCUYUM DİYORUM. IQ seviyesi tabanda adamlarla muhatap olamayacağım daha mühim işlerim var kusura bakma, yazılarınla kimin daha seviyeli olduğunu gösteriyorsun zaten.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
50
türkiye yasam acısından bi okadar ileri ama bi okadarda baskasına muhatc bi ülke melocan sen neyi sawunuyorsun sen dewlet düşmanımısında sorgulamak sana düştü soracagın kişi ben deilim sadece dewletci milliyetci biriyim dewletimin arkasında durmak benim gibi bircok vatandasın görevi
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bence güzel bir tasarım. Tabi bununla caddelerde dolaşılmaz.(Türkiyedeki zihniyet bu tasarımı kaldırmaz)
Dünyada buna benzer birçok heykel ve tablo var ve bunlardan bazıları uluslararası yarışmalarda derece aldı.

Aslında sorun bu resimde degil , bizim zihniyeti bozuk milletimizde....

Bu tür resimlere bakıldıgında bazıları sanat görür bizim milletimiz ise sadece erotik bir şekil görür.Millet olarak butür şeyleri aşmak için uzun zamana itiyacımız var :pr:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst