görkem katılıyorum sana bazı arkadaslar yorum yapanlara kızıyolar ama bi yorumları okusanıza kim nedimşte bukadar kızmışlar bence aykırı bişi yok 2sine binerim denmiş sadece benim görebildigim bu atlamadıgım yoksa. bence bu okadarda abest bişi deil sonuçta artık biz 2007 yılında yaşıyoruz awrupaya girmek üzere olan bi ülke burası.
Medeniyetle cinselliğin hiç bir alakası yok. Konu burda zaten cinsellik değil. O motora bakarken adamın birisi aklından sizlerden birinin "eşini / kız kardeşini / annesini " geçiyorsa hoşunuza mı gidicek. Sakın bana o motora bakıp da aman tanrım ne güzel bi şaheser ! tam bir el emeği diye düşündüğünüzü söylemeyin, sadece gülerim...
bence sen biraz fazlaca abarttın bu konuyu sana sadece yuh yani dmekle yetiniyorum bence bu konu iyice coluk cocuk konusuna dönüştü
Yazmamak için kendimi zor tuttum ama dayanamıyorum.Hem saygısız tavırlarınızla insanlara hakaret ediyorsunuz hemde kendi sapkın fikirlerinizle insanları zehirliyorsunuz.Madem eczacısınız eczacı bir bayana yakışır şekilde davranın.Motorla ilgili yazılarınız olmadığı gibi nerede iğneli konu varsa siz oaradasınız.Bunuda kadınlara yapılmış bir hakaret olarak görmekten vazgeçin.Herkes sizin düşündüğünüz gibi düşünmüyor.
melocann
Herkesin dini inancı var , ama taşlamak ne demek? Dini inançlarda böyle birşey mi var? Hoşunuza gitmeyeni taşlayın diye bir ibare mi var?
Geri kalmış ülke demek hakaret mi? Biz de geri kalmış bir ülkeyiz benim fikrime göre...
melocanım burda aileye yada türklere karsı bişi göremiyorum kimse kimseye dil uzatmıyor türkiye büyüdü ve gelişti laik bi ülke herkes istedigni yapabilir ayrıca dewir deişti be dostum ben marmariste yaşadıgım için bu resim yada arkdaşların yaptıgı yorum bana ters düşmüyor ben burda onların içinde yüzüyorum..
tubis, Bu motoru mu hakaret olarak görüyorsun yoksa yapılan yorumları mı?