Erhan'a yeni motoruyla (YBR) saygı sevgi esenlik dileriz

Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
EKİM 2008... Sahibinden.com'a babamın benim ybr'yi kullanmadığından kaynaklı satma kararı sonucu ilan verdim. Beceriksizlik dizboyu yamaha 250 dragstar'a ybr'nin ilanını koymuşum ama farkında değilim. Erhan uyardı beni. Dedi manyaaan teki böyle bişiy yapmış. Dedim o benim. Kime niyet kime kısmet işte. Motor Polatlı'daydı. 20 Ocak'ta gelcem dedim. Nithekim de geldim. Römorkla demir atımızı getirdik İzmir'e :D
Adam gel dedi tükana, yolu tarif ediyor,anlayamadım. Koordinat ver dedim :D

Bugün de satışını Trdavutak ve Vascoyla gerçekleştirdik.

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

n6530440918648566156wh7.jpg



Saçlar uzunken bile yıkardım motorumu. Demek ki saçla bi ilgisi yok
n6530440912013209290ue2.jpg


Sapıkça bi fotoğraf ama olmazsa olmaz :D
n6530440912013618232sk2.jpg


Sahibinden.com a koydum bu fotoyu Erhan diyo,motorunun üzerinde uyuyan bi manyak var,dragstar kısmına YBR koymuş

n6530440912013628513hx0.jpg


Güzel yerler gördü
n6530440914037185266hd7.jpg


Deniz seven bi yapıya sahip ama tuzlu suya hiç girmedi
n6530440914037293863md3.jpg


Yazık bizi öööylece dikizlerdi hep

n6530440915351981919yo3.jpg


Kuşadası Milli Parkı.
n6530440916967756969mi5.jpg


Kuşadası
n6530440916967788198jp3.jpg



30 Ağustos 2008 Pazar'dı sanırım

n6530440918648712118cl1.jpg


Karaburun
n6530440918648732877px5.jpg




Yükleme(Yazın Polatlı'ya giderken)
Gelişi çekmedim

n6530440918648805812sy2.jpg


n6530440918648826613kl4.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vay ahmetim :) nazar değecek simdi :p MT nin topikleri iy gelmez ama neyse :p

Hakikatten temiz motor aldım senin oldugunu bilmesem zaten yanaşmazdım ybr ye bilmediğim adamın motoruna..

biraz kısmet oldu nerden nereye =)

bende resim ekleyim bi kaçtane. tr davutak çekti tşk ederiz kendisine...!!



21012009191.jpg



21012009193.jpg


21012009194.jpg


21012009196.jpg


21012009197.jpg


21012009198.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
hayırlısı olsun duyulmaz ım ahmet im gerçekten senden motor alınır çok ii bakmışsın o km. bu kadar temizini bulmak zordu.

erhan kardeşimize de kazasız belasız zevk alarak binmek nasip olsun.



riça ederim bi kaç foto ne olacakki lafı olmaz...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
vasko inş istanbul izmir arası 1000 sefer yaparsın bu motorla hayırlı olsun kardeşim :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
çok temiz bir adamdan çok temiz bir motor aldın erhan,
en keyifli hayırlı olsun topaklarından biri benim için,
Hayırlı uğurlu olsun ikinizede. :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
saygı ve esenlik diliyorum:p

hayırlısı olsun duyulmaz ım ahmet im gerçekten senden motor alınır çok ii bakmışsın o km. bu kadar temizini bulmak zordu.

erhan kardeşimize de kazasız belasız zevk alarak binmek nasip olsun.



riça ederim bi kaç foto ne olacakki lafı olmaz...

Hayırlı olsun kardeş.

Allah kaza bela vermesin.

vasko inş istanbul izmir arası 1000 sefer yaparsın bu motorla hayırlı olsun kardeşim :rendeer:

Allah kaza bela vermesin.hayırlısı olsun

çok temiz bir adamdan çok temiz bir motor aldın erhan,
en keyifli hayırlı olsun topaklarından biri benim için,
Hayırlı uğurlu olsun ikinizede. :rendeer:

hayırlı ugurlu olsn güle güle kullanman dileğiyle


çok tşkler, allah kimseye kaza bela vermesin inşallah :rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Çok temız ve guzel duruyor Erhan Güle güle bin :) Ayıptır sorması ne kadara anlastınız :p bende YBR arastırıyorumda Pıyasası nedır :) Boyle temızının :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Maşallah maşallah... Erhan abı hayırlı ugurlu olsun artık fuara gelırsın gelmeme gıbı luxun kalmadı :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun erhan kazasız belasız hyoyu ne ara sattın?

bu krizde müşteri bulmuşken satayım demiştim baktım olmayacak =) kral ybr imdadıma yetişti iyide oldu. saolasın.

Çok temız ve guzel duruyor Erhan Güle güle bin :) Ayıptır sorması ne kadara anlastınız :p bende YBR arastırıyorumda Pıyasası nedır :) Boyle temızının :)



tşkler darısı başına inş temiz bulursun

Alanada Satanada Hayırlı olsun!!:)

saol ozan

Maşallah maşallah... Erhan abı hayırlı ugurlu olsun artık fuara gelırsın gelmeme gıbı luxun kalmadı :mrgreen:

saol canım kardeşim 7 8 şubat fuardayım zaten gorusucez
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ahmet erhan ikinizede hayırlı olsun vasko bu motorun kıymetini bil sahibi çok kıldı .:)kazasız bellasız inşallah .
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Erhan notere ne gelmiş yawss :p Takma bu kadar kafayı :p Neyse Fıyatı gayet makul olmus Güle güle kullan tekrar kazasız belasız :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst