- Katılım
- 13 May 2007
- Mesajlar
- 470
- Konu Yazar
- #1
EKİM 2008... Sahibinden.com'a babamın benim ybr'yi kullanmadığından kaynaklı satma kararı sonucu ilan verdim. Beceriksizlik dizboyu yamaha 250 dragstar'a ybr'nin ilanını koymuşum ama farkında değilim. Erhan uyardı beni. Dedi manyaaan teki böyle bişiy yapmış. Dedim o benim. Kime niyet kime kısmet işte. Motor Polatlı'daydı. 20 Ocak'ta gelcem dedim. Nithekim de geldim. Römorkla demir atımızı getirdik İzmir'e
Adam gel dedi tükana, yolu tarif ediyor,anlayamadım. Koordinat ver dedim
Bugün de satışını Trdavutak ve Vascoyla gerçekleştirdik.
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
Saçlar uzunken bile yıkardım motorumu. Demek ki saçla bi ilgisi yok
Sapıkça bi fotoğraf ama olmazsa olmaz
Sahibinden.com a koydum bu fotoyu Erhan diyo,motorunun üzerinde uyuyan bi manyak var,dragstar kısmına YBR koymuş
Güzel yerler gördü
Deniz seven bi yapıya sahip ama tuzlu suya hiç girmedi
Yazık bizi öööylece dikizlerdi hep
Kuşadası Milli Parkı.
Kuşadası
30 Ağustos 2008 Pazar'dı sanırım
Karaburun
Yükleme(Yazın Polatlı'ya giderken)
Gelişi çekmedim
Adam gel dedi tükana, yolu tarif ediyor,anlayamadım. Koordinat ver dedim
Bugün de satışını Trdavutak ve Vascoyla gerçekleştirdik.
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
Saçlar uzunken bile yıkardım motorumu. Demek ki saçla bi ilgisi yok
Sapıkça bi fotoğraf ama olmazsa olmaz
Sahibinden.com a koydum bu fotoyu Erhan diyo,motorunun üzerinde uyuyan bi manyak var,dragstar kısmına YBR koymuş
Güzel yerler gördü
Deniz seven bi yapıya sahip ama tuzlu suya hiç girmedi
Yazık bizi öööylece dikizlerdi hep
Kuşadası Milli Parkı.
Kuşadası
30 Ağustos 2008 Pazar'dı sanırım
Karaburun
Yükleme(Yazın Polatlı'ya giderken)
Gelişi çekmedim