er6n aldım gözüme uyku girmiyor :P

Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Hayırlı olsun, hızlı bi motora benziyor, fazla gazlama iyi yolculuklar.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun..:rendeer: Ne varsa pembe de var kardeşim :cherry:

kawasakier6nre7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hiç de değil pembe o ::miiz:: ::miiz:: Bak imzama ::pembe::
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Heheh kardesime hayirli olsun resim mi istiyosunuz hadi ilk resimleri ben koyiyim motoru teslim aldiktan sonra kacak kacak cekmistim =)

Hafta sonu bulusalim kapak yapicam R3N nin motoru buraya =)

ver6.jpg

ver61.jpg
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
hayirli olsun..yanliz yuksek suratte cok ruzgar aliyor bi cam taktir..yada gozune uyku giormedimi cik bi tur at yorgunluktan deliksiz uyursun dostum..:)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
evren kardeşim, hayırlı olsun :) boyan asfalt yuzun gormesın. camurlugu sokme yine bak uyarıyorum buradan :p
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Hayırlı olsun güle güle kullan,Eski motorunla yenisi arasındaki güç farkına çok dikkat etmeni öneririm
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese tekrar teşekkür :)

dostum ,haırlı olsun,kazasız kullanırsın ınsallh,
yaşasın er6 kardeşliği:p
bi sorun olursa her zman beklerim:) aksesuar ihtiyacın olursada beklerim

kardeş şu mantar dedikleri takozlardan almak isteyeceğim sanki , başımı nerelere vursam , yok olmadı bu cümle :p

"Uyuyamıyorum" diyen arkadaş az önce bana iyi geceler diyip yattı. Şimdi tahminen, pireler birdirbir oynuyordur kaba etinde :p Yalancı çoban istemiyoruz :p

efendim yat yat dediniz gecenin ikisinde :p :mrgreen: birde yanındaymışım gibi söylemişsin dedikodu çıkacak :mrgreen:

evren kardeşim, hayırlı olsun :) boyan asfalt yuzun gormesın. camurlugu sokme yine bak uyarıyorum buradan :p

saol masaici kardeşim , daha iyisi senin olsun, uyarını dikkate alıcam :mrgreen: masaim de güzeldi be :)

Hayırlı olsun güle güle kullan,Eski motorunla yenisi arasındaki güç farkına çok dikkat etmeni öneririm

abi evet az bişi fark var , 6000 devir gecme rodajda dediler , 6. vites 6000 de 130 yapıyo zaten :) nesini geçiym :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotograflar haftasonu insalla
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst