- Katılım
- 13 Eki 2006
- Mesajlar
- 927
yok be bilader ezik hepsi zaten, motorla veya arabada kiz arkadasinla girersen hic sansin yok aninda durduruyorlar (H.Ü. için söledim tabi) :mrgreen:kanka oldun mu sizin guvenlik ile ?
yok be bilader ezik hepsi zaten, motorla veya arabada kiz arkadasinla girersen hic sansin yok aninda durduruyorlar (H.Ü. için söledim tabi) :mrgreen:kanka oldun mu sizin guvenlik ile ?
dostum ,haırlı olsun,kazasız kullanırsın ınsallh,
yaşasın er6 kardeşliği![]()
bi sorun olursa her zman beklerimaksesuar ihtiyacın olursada beklerim
"Uyuyamıyorum" diyen arkadaş az önce bana iyi geceler diyip yattı. Şimdi tahminen, pireler birdirbir oynuyordur kaba etindeYalancı çoban istemiyoruz
![]()
evren kardeşim, hayırlı olsunboyan asfalt yuzun gormesın. camurlugu sokme yine bak uyarıyorum buradan
![]()
Hayırlı olsun güle güle kullan,Eski motorunla yenisi arasındaki güç farkına çok dikkat etmeni öneririm
Heheh kardesime hayirli olsun resim mi istiyosunuz hadi ilk resimleri ben koyiyim motoru teslim aldiktan sonra kacak kacak cekmistim =)
Hafta sonu bulusalim kapak yapicam R3N nin motoru buraya =)
![]()
![]()