er6n aldım gözüme uyku girmiyor :P

Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Rusen hocam hayırlı olsun, iyi günde kötü günde hep yanında olsun, seni yolda bırakmasın, dertlerinde sırtını cevirmeyen tek yoldasın, en iyi yol arkadasın olsun
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Sen nerden gördün?....len 3veren....bize göstermessin ha.....

Bide sormuş er6n aldım gözüme uyku girmiyor....Bize ne kardeş ...Sat o zaman...:queen: :queen: :queen: Bak nasıl rahat uyuycan....:queen: :queen:

Motorsuzluğun dayanılmaz hafifliğini yaşarsın......:queen: :queen:
Pro çok iyi bilir....:queen: :queen:

arkadaşlar sağolun



:) öndeki çamurluk tek zaten , arkada yok , sökmem o zaman :p :)

**emr sendeki siyah olandı dimi er5 bakmaya gittiğimizde gelen arkadaşsın yanılmıyorsam , siyah gri en büyük beşiktaş :p
**emr
doğru, er5e bakmaya gitmiştik beraber, hatırladım şimdi ben de.
uyumlu olacak hakkaten siyah- gri


eleman söylemiş ama okuyana tabi:p :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
doğru, er5e bakmaya gitmiştik beraber, hatırladım şimdi ben de.
uyumlu olacak hakkaten siyah- gri.


eleman söylemiş ama okuyana tabi:p :mrgreen:[/QUOTE]

...O elemanın ki siyah.....Demekki Ruhşen inki griymiş tüh.........Eee tabi okumak lazım......:p
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız Allah tekerını düz bastırsın!!!
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
ben cektm olm foto ulusanda, gelsin koysun isi ne :p


kanka oldun mu sizin guvenlik ile ?


rusen kardes, gercekten sifir ayarinda bi motor.. gule gule kullan, kazasiz belasiz insalla.. bi de bale derslerini iptal ettirdim.. o kadar da yuksek diilmis yaw.. :cat:







Shakulin
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim, gördüğüm en ince en nazik forum burası :p :) , shaku st ile salsa yapsak o nasıl :)

rayjay orda kask yok bişi yok ayrıyeten gayet çirkin çıkmışım koymam ben onu :p haftasonu şekil pozlar veriymde millet adam sansın :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan........
keyifli sürüşler.......
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
"Uyuyamıyorum" diyen arkadaş az önce bana iyi geceler diyip yattı. Şimdi tahminen, pireler birdirbir oynuyordur kaba etinde :p Yalancı çoban istemiyoruz :p
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Yalancı coban sayesinde, birden fazla aksiyon yasama fırsatına ulastı köylüler, monoton yasantıları hareketlendi biraz olsun.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hayirli olsun 3verenlerim Evrenim, gule gule kullan, kazasiz belasiz kullan. Sen gormeden tuutuu yaptim ben motora, bisecikler olmas artik :p

güzel dilekleriniz için tekrar teşekkür ederim, gördüğüm en ince en nazik forum burası :p :) , shaku st ile salsa yapsak o nasıl :)

rayjay orda kask yok bişi yok ayrıyeten gayet çirkin çıkmışım koymam ben onu :p haftasonu şekil pozlar veriymde millet adam sansın :p
Salsa caca rumba, St, hayat onda :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Bir kere o hikayedeki "Yalancı Çoban" değil, "Yabancı Çoban". :p

::evil::

Yalancı Çoban
Evvel zaman içinde kalbur saman içinde
Bir küçük çoban varmış yalancılık yaparmış

KORO:
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı yalancı sözüne kimse kanmaz

Sürüsünü alarak, kavalını çalarak
Çıkmış bir gün kırlara çiçekli bayırlara

KORO:
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı yalancı sözüne kimse kanmaz

“Kurt var!” diye bağırmış köy halkını çağırmış
Sopayı alan koşmuş, fakat kurt falan yokmuş

KORO:
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı yalancı sözüne kimse kanmaz

Herkes kızmış söylenmiş, çoban gülmüş eğlenmiş
Hepinizi aldattım, kurt falan yoktur demiş

KORO:
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı yalancı sözüne kimse kanmaz

Günler geçmiş aradan kurt anlar mı şakadan
Bir kocaman kurt dalmış, çobanı korku almış

KORO:
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı yalancı sözüne kimse kanmaz

“Kurt var!” diye bağırmış, köy halkını çağırmış
Fakat kimse gelmemiş, yalancıyı kurt yemiş

KORO:
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı yalancı sözüne kimse kanmaz
(Dramatize yapılabilir)

FARKLI BİR VERSİYON
Evvel zaman içinde
Kalbur saman içinde
Bir küçük çoban varmış
Yalancılık yaparmış
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı, yalancı, sözüne kimse kanmaz
Birgün çıkmış kırlara
Çiçekli bayırlara
Yalancıktan bağırmış
Köy halkını çağırmış
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı, yalancı, sözüne kimse kanmaz
Sopayı alan koşmuş
Fakat kurt filan yokmuş
Herkes kızmış, söylenmiş
Çoban gülmüş, eğlenmiş
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı, yalancı, sözüne kimse kanmaz
Günler geçmiş aradan
Göstermesin Yaradan
Kocaman bir kurt gelmiş
Çobanı korku almış
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı, yalancı, sözüne kimse kanmaz
Çoban gene bağırmış
Köy halkını çağırmış
Fakat kimse gitmemiş
Çobanı kurtlar yemiş
Yalancı yalancı sana kimse inanmaz
Yalancı, yalancı, sözüne kimse kanmaz
OKUL ŞARKILARI bknz: dersimiz.com

Ayrıca
Bknz: yalancı coban

Hoca olmadı be :)
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
ER6N güzel tercih, şehiriçinde ve dışında problem yaşamadan kullanırsın, hayırlı olsun...
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
dostum ,haırlı olsun,kazasız kullanırsın ınsallh,
yaşasın er6 kardeşliği:p
bi sorun olursa her zman beklerim:) aksesuar ihtiyacın olursada beklerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst