selamınaleyküm arkadaşlar ve kardeşler ilandaki motor benim dir

aslında motor zenıt saati gibi çok keyif aldığım motor zate bu sitede beni tanıyanlar vardır önceden girerdim,benim tek motorum değil bikaçtane daha var ama en çok sevdiğim bu,motorunu sıfır getirtip taktırdım daha rodajda desem yeridir,evet bazı arkadaşların dediği gibi çok boş vakti olan var ilk başta millet gibi abartmadan yok lastik yeni yok zincir yeni v.s sadece" motor sıfır xenon far yazmıştım" çok boş mesaj atanlar oldu yok nie boyalı felan filan ondan dolayı bende çok sıkıştığım için satacaktım şimdi biraz daha düzelttim durumu o yüzden satmak istemiyorum ,evet belkide gerçekten motorcuyumdur yaz kış motor sürüyom

,ha bu arada fiytatı gerçekten o manevi değeri benim için daha çok ama ederi o

