EnTeReSaN Bir SaTış Açıklaması :P

Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Reklamın iyisi kötüsü olmazmış; bahaneyle motorunu hepimize tanıttı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper bişe dayım yazmış ya ama egsostuda es gecmemek lazım cok tatlı bıse ya o hayvansı bı egsost :D
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
selamınaleyküm arkadaşlar ve kardeşler ilandaki motor benim dir :D
aslında motor zenıt saati gibi çok keyif aldığım motor zate bu sitede beni tanıyanlar vardır önceden girerdim,benim tek motorum değil bikaçtane daha var ama en çok sevdiğim bu,motorunu sıfır getirtip taktırdım daha rodajda desem yeridir,evet bazı arkadaşların dediği gibi çok boş vakti olan var ilk başta millet gibi abartmadan yok lastik yeni yok zincir yeni v.s sadece" motor sıfır xenon far yazmıştım" çok boş mesaj atanlar oldu yok nie boyalı felan filan ondan dolayı bende çok sıkıştığım için satacaktım şimdi biraz daha düzelttim durumu o yüzden satmak istemiyorum ,evet belkide gerçekten motorcuyumdur yaz kış motor sürüyom :D,ha bu arada fiytatı gerçekten o manevi değeri benim için daha çok ama ederi o :):)

Belki biri çıkar alıcı olarak ama model biraz eski model olduğu için uğraşırsın biraz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahibide cıktı işte mantıklı aslında hava atmamıs hıc yoktansa dobra dobra :p
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
169
Adamın motoru pırıl pırıl.Bence övmeye gerek duymamış anlayan anlar hesabı :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst