en sonunda almış bulunmaktayım!!

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hayırlı olsun, keyifli sürüşler dilerim..:rendeer:
Çok temiz gerçekten yazıcam ama yazsam noolcakki herkes yazmış zaten :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav nazara gelmesinde ben bu kadar temiz bir bu modelde ybr görmedim...her hafta sonu cilaya girmiş gibi...:cyclopsan
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rengi çok güzelmiş temiz de gözüküyor güle güle kullan Allah kazadan beladan nazardan esirgesin tekerin düz bassın motorun virajda kaymasın tekerine yağ bulaşmasın AMİN :):)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
46
hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız bol guneslı gunlerde uzun uzun yolları hos muhabbetle kat etmeyı nasıp etsın
aklıma takıldı 11000 km egzoz da yanık bıle yok calısmadan mı gıttı bu motor hıc sıkıstırmadımı makneyi::::silent:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hayırlı olsun gerçekten temiz makinaymış,güle güle kullan arkadaşım
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar tekrar teşekkür ediyorum hepinize..resim çekmeden önce yıkayıp pasta cila çekmiştim ama yinede özünde çok temiz makina....

hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız bol guneslı gunlerde uzun uzun yolları hos muhabbetle kat etmeyı nasıp etsın
aklıma takıldı 11000 km egzoz da yanık bıle yok calısmadan mı gıttı bu motor hıc sıkıstırmadımı makneyi::::silent:

adam 70 km'yi geçmeyen bir kullanıcı ve tek bir kişi kullanmış motoru o yüzden eksozunda yanma felan yok..
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.Güle güle kullanın.
Önceki sahibi tertemiz kullanmış hakkaten (maşallah)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst