yav nazara gelmesinde ben bu kadar temiz bir bu modelde ybr görmedim...her hafta sonu cilaya girmiş gibi...:cyclopsan
hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız bol guneslı gunlerde uzun uzun yolları hos muhabbetle kat etmeyı nasıp etsın
aklıma takıldı 11000 km egzoz da yanık bıle yok calısmadan mı gıttı bu motor hıc sıkıstırmadımı makneyi::::silent: