en sonunda almış bulunmaktayım!!

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler arkadaşlar daha iyileri size olur inşallah..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Harbiden de sankı sıfır mış gibi güle güle kullan cok karlı bı alis veriş olmuşş :) Hayırlı olsun kazasız belasız innşş..
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
hayırlı uğurlu olsun çok temiz duruyor gerçekten bizde aradığımızda umarım temiz bulabiliriz :D
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize teşekkür ediyorum...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ya hayret ediyorum 3 senelik motor nasıl bu kadar temiz kullanılmış heralde kapalı yerlerde sürülmüş lastiği falanda hiç patlamamışş

Yalnız hayırlı olsun bayaa temizmiş
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya hayret ediyorum 3 senelik motor nasıl bu kadar temiz kullanılmış heralde kapalı yerlerde sürülmüş lastiği falanda hiç patlamamışş

Yalnız hayırlı olsun bayaa temizmiş

ben bakmaya gittiğimde odanın içindeydi!!yani evde boş bi odadaydı yaklaşık bir senedir yattığını söyledi bana..tabi öyle söyledi ne kadar doğru bilemem artık.. fakat lastik meselesinde evet lastiği dahi patlamamış bizzat sordum bunu..:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
ben bakmaya gittiğimde odanın içindeydi!!yani evde boş bi odadaydı yaklaşık bir senedir yattığını söyledi bana..tabi öyle söyledi ne kadar doğru bilemem artık.. fakat lastik meselesinde evet lastiği dahi patlamamış bizzat sordum bunu..:)

Yani ybr ustası olduk sayılır 2 yıldır müdavimiyiz :queen:
1 yıl yattısa aküsünde falan sorun olabilir sadece ama motorun yattıgı belli oluyor gerçekten :mrgreen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle, kazasız belasız kullanabilmen dileği ile.. kız gibi motosiklet almışsın :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun arkadaşlar teşekkür ederim.. şans işte bulduk titiz adamın birini
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya motoru ciddi ciddiinceledim .. bu motor nası 2005 anlamış değilim nasıl o km yi yapmış onuda anlamadım.. bu kadar temiz .. acente aldım desen yedirirsin o kadar yane.. neyse hayırlı olsun
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
valla helal olsun bu motorun o ilk sahibine mağazaya koy sıfır diye sat ayrıca çok iyi fiyata almışsın hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullan:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst